Bu ayakkabı alınır mı?

Adidas ve nike tabanları bana çok sert geliyor. son 3 yıldır lumberjack giyiyorum tabanları pamuk tarlası gibi ama tabi malzeme kalitesi adidas nike değildir.
 
Adidas ve nike tabanları bana çok sert geliyor. son 3 yıldır lumberjack giyiyorum tabanları pamuk tarlası gibi ama tabi malzeme kalitesi adidas nike değildir.
Bende de Lumberjack vardı ama giymeden üstüne basarak kullanınca arkası kırıldı ayakkabının. En F/P ürünlerinden Lumberjack piyasada şu an bence. Hangi ayakkabıyı alırsam alayım Deichmann'dan ayakkabı tabanı alacağım zaten. 80 TL fiyata satılıyor ve normal tabanlardan 2-3 kat daha yumuşak. Flo'da falan da var.
 
Bende de Lumberjack vardı ama giymeden üstüne basarak kullanınca arkası kırıldı ayakkabının. En F/P ürünlerinden Lumberjack piyasada şu an bence. Hangi ayakkabıyı alırsam alayım Deichmann'dan ayakkabı tabanı alacağım zaten. 80 TL fiyata satılıyor ve normal tabanlardan 2-3 kat daha yumuşak. Flo'da falan da var.
Lumberjack tabanları Memory foam oluyor harika onlarda bence. Flo'da 2 al bir öde duruyorsa oraya bir bak istersen.
 
Alınır knk güzel
Bunlarada bakaiblirsin.

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,236
Mesajlar
11,074,998
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top