Talha_x23
80+ Silver
- Katılım
- 15 Aralık 2020
- Mesajlar
- 3,148
- En İyi Cevap
- 1
Ben 2 ay önce bir Corsair HS 35 Stereo kulaklık aldım ve daha 1 ay geçmeden kırıldı bende Corsair Global'e yazdım ve sorunumu anlattım onlarda benden fatura, seri numarası gibi bilgiler istediler, buraları geçiyorum ondan sonra kulaklığı Hollanda'ya gönderme mi istediler ve bende gönderdim (Bana bir adres yolladılar ve bende onun çıktısını alıp kargo kutusunun üzerine yapıştırdım ve yolladım). 2 günde oraya ulaştı ve sonra 3-4 gün kadar bir haber gelmedi bende dün onlara acaba ne durumda diye bir mesaj attım ve dün akşam 22.00 gibi bana E-mail attılar ve değişim ürününüz kargo edildi dendi, altında ise UPS kargo takip numarası attılar bu numarayla baktım ne durumda diye sevk edildi gibi şeyler yazıyordu. Neyse asıl soruma geleyim; kargo ücretini ben mi yoksa Corsair'mi ödeyecek ?