Aynı sorun bende de var 1 seneyi gećti, kenarda kulaklık.
İletişim için mail adresini(ticket ne oluyor?) ve tam olarak ne yazdığınızı benimle paylaşır mısınız?
Denemekten zarar gelmez
Aynı sorun bende de var 1 seneyi gećti, kenarda kulaklık.
İletişim için mail adresini(ticket ne oluyor?) ve tam olarak ne yazdığınızı benimle paylaşır mısınız?
Denemekten zarar gelmez
Hatırlamıyorum, herhangi bir baskı uygulamama rağmen üst kısımda çatlak oluştu. Ürünün değişimini talep ediyorum tarzından bir şeyler yazmıştım. Tabii İngilizce olarak yazılacak bunlar.
Sadece iş günlerinde bakıyorlar dostum. Cuma günü attıysan cumartesi ve pazar günleri bakılmıyor maillere, tekrar atmana gerek yok. Önümüzdeki hafta içi bakılacaktır. Cevap gelecektir yani, rahat ol .
Sadece iş günlerinde bakıyorlar dostum. Cuma günü attıysan cumartesi ve pazar günleri bakılmıyor maillere, tekrar atmana gerek yok. Önümüzdeki hafta içi bakılacaktır. Cevap gelecektir yani, rahat ol .
Hocam her şey onaylandı fakat kargo işlemlerini anlamadım kargo firma hangisi olacak? korgo masrafını ben mi ödeceği? gümrüge takılırsa ne yapmam lazım? bana pdf verdi onda adres vb şeyler yazıyor. Yardımcı olur musunuz lütfen.
Bu kulaklığı aldığıma bin pişmanım. Dediğiniz gibi plastik yeri direk kırıldı baskı olmamasına rağmen. Garanti işi yalan olur kullanıcı hatası der çıkarlar işin içinden.
Bu kulaklığı aldığıma bin pişmanım. Dediğiniz gibi plastik yeri direk kırıldı baskı olmamasına rağmen. Garanti işi yalan olur kullanıcı hatası der çıkarlar işin içinden.
Hocam her şey onaylandı fakat kargo işlemlerini anlamadım kargo firma hangisi olacak? korgo masrafını ben mi ödeceği? gümrüge takılırsa ne yapmam lazım? bana pdf verdi onda adres vb şeyler yazıyor. Yardımcı olur musunuz lütfen.
Merhabalar bana sadece benim adresim ve Hollanda'nın adresi olan 2 dosya bulunan PDF gönderdiler sonra kafam karıştı başka bir şey yapmama gerek var mı? Bundan başka bir belgeye gerek var mı? PDF' nin devamı da var.
Arkadaşlar merhaba psu arızalandı. Rma açtım gönderdim fakat help corsair sayfaya giriş yapmayı unutmuşum. Açtığım siparişi bulamıyorum ve ilerde bir sorun olur mu
Arkadaşlar perşembe günü elime geçen HS35 kulaklığının incelemesini, artılarını, eksilerini ve eski kulaklığım olan HS50 ile karşılaştırması bu konuda sizlerle. Ses Kasma: Ses kasma konusunda bütçesinde alınabilecek iyi kulaklıklardan diyebilirim. Yalıtım: Yalıtım konusunda cidden sıkıntılı...
forum.donanimarsivi.com
Kulaklık ne durumda?
Kulaklık hiç iyi durumda değil, kafa kısmı kırılmış durumda bir HS35 mevcut. Hiçbir baskı uygulamadım bunu belirteyim, iç iskelet demir ama bir yere kadar demir ve tam ucunda kırılmış yani çat diye ayrıldı. Bende bantladım hala çalışıyor ama .
Mic Test?
Normalde mic test yapacaktım ama konuşurken kendimi çok garip hissettim merak edenler DC gelebilir .
DC: Furkan Aslan#6347
Şimdi tam 1 sene aktif olarak kullandım ve malzemesi cidden berbat, karpuz gibi yarılmasından belli zaten. Üstüne 3-4 aydan sonra iğrenç bir gıcırtı sesi başladı, buradan anlamalıydım çok gitmeyeceğini. Bunlar yetmezmiş gibi mikrofonu da buruştu, yapışkanı eridi en son çalışmayı bıraktı onun da fotoğraflarını ekleyeceğim.
Ayrıca bunları sadece benim yaşamadığımı ekleyeyim.
Yani kulaklık bu durumda, peki bunlar başınıza gelirse Corsair ne yapıyor?
Önce Corsair Support'a ticket attım, TR ile vaktinizi boşa harcamayın direkt Corsair ile iletişime geçin ve güzel bir İngilizce ile anlatın durumu, görsel eklemeyi de unutmayın. Seri numarası "Lot number" olarak geçiyor, bunu anlayana kadar beynim durmuştu.
Sonrasında sizden telefon numaranız, e posta ve adresinizi onaylamanız isteniyor, bunları da bu şekilde yazmalısınız;
Your Info:
Name:
Email:
Phone:
Product Info:
Part Number:
Serial Number:
Shipping Address:
Street 1:
Street 2:
Street 3:
City:
State:
Zip Code:
Country:
Bunları da yazdıktan sonra mailinize bilgilendirme için uzunca bir posta gelecektir. Bana gelen;
our return merchandise authorization (RMA) has been approved, and we have included a return label as an attachment to this message. Please carefully follow the instructions below to ensure a smooth return. Note that if a Corsair agent has given different return instructions specific to your situation, those instructions should be followed instead.
Include, as applicable for your product:
A copy of this document, showing the RMA number: ******** (burada RMA numaranız yazar)
All fans that came with coolers or cases being returned.
All modules of memory kits being returned, even if not all are faulty. Due to compatibility concerns, we do NOT replace partial kits. Failure to return all modules will result in your replacement being delayed until we receive the missing modules.
Modular DC cables that came with power supplies being returned.
Keep:
AC main power cable of any returning power supply
Records of your return shipment, especially tracking information. Corsair is not responsible for damage to, or loss of your return shipment.
Packing:
Use a padded envelope or box with packing material to protect your returning product. Damage incurred during shipping is not covered by the warranty. Your full name, RMA number 2003818866 and our shipping address must be on the outside of the package. For this purpose, we suggest printing this document and securely attaching the portion above the line to the outside of your package.
Shipping:
Once you've packed your returning product, ship the package to us. Choose a shipment option with tracking, otherwise we can't proceed with your RMA if your package is lost in the mail. We estimate a processing time of approximately 2-3 business days after your return arrives. After successful processing, replacements are sent at Corsair’s expense and tracking information will be provided via email.
If you’re shipping a system or storage device back to us, back up any personal data you have and remove any post-purchased solid-state drives or DRAM upgrades you might’ve installed. We will not return any SSDs or DRAM upgrades in your returned system.
For issues or updates concerning your return or replacement, please reach out to Corsair Customer Service by replying to this email. You can also get live service Monday to Friday, 7 AM - 5 PM Pacific Time via:
USA Toll Free Phone: 888-222-4346 (also free via Skype)
International Toll Free Phone: 0800-700-22700
Thank you for choosing Corsair!
Kind regards,
Corsair Customer Service
Şimdi bunları geçtikten sonra sıra geldi eski ürünü göndermeye, ee postada ücretsiz kod yok? Direkt mail attım ve DHL ücretsiz kod veremeyeceğini söylemiş adamlara, tekrar mail atarak gönderim ücretinin fazla olmasından bahsettim ve aldığım cevap:
Dear Furkan Aslan,
For some reason, our DHL pre-paid label generation system does not like your address. I have therefore changed your RMA order to replace-only, which means that we will be sending you out a replacement product without you having to send back your old product.
Yani eskisi sizde kalsın, yenisini biz gönderelim .
DHL ile gönderdiler 29 Aralık 2020 tarihinde. Önce İstanbul'a geldi -1 günde- gümrük işlemleri için. Öncesinde bekledim ancak kargo takibinde değişim olmayınca DHL'yi aradım, onlar da beni gümrük merkezine yönlendirdi.
Gümrük merkezinden 2-4 iş günü arasında sorununuz çözülecektir dendi, E-Mail, Tel no ve TCKN istediler. Herhangi bir ücret alınmadı benden ve 11 Ocak 2021 tarihinde ürün elime ulaştı.
Kutu gayet korunaklıydı, içinden orijinal HS35 kutusu çıkmıyor, kahverengi bir kutu ile geliyor ancak kutu içeriği aynı sıkıntı yok, fotoğraflarını ekleyeceğim.
Sonuç olarak üründen pek olmasa da Corsair RMA'sından memnun kaldım, ürün hakkında sorularınız varsa sorabilirsiniz.
Ayni kulaklığı 9 aydır kullanıyorum ve şuan üst tarafındaki her parça bant ile yapışık durumda plastik kalitesi çok dandik bantları cikarinca 2 tarafta boşta sallanıyor verilen paraya yazık biz aldIksiz almayın bir de Her SEsi DisaRiya vErİy