S*nerji rezaleti, neden asla alışveriş yapılmaz? Değişim ve iade süreci.

Snerjiiden bir çok ürün sistem aldım hiçbir alımımda üzmedi ama olurda üzerse köküne kadar hakkımı temin ederim diye düşünüyorum hukuki yollar ile
 
Burada iki firma da üstlenmesi gereken iade veya değişim sürecini tüketiciye yükleyip insanları yıldırıyor. Madem ürünün arkasında durmayacaksın üstüne tüketicinin zamanını çalarak hakkına gireceksin, o zaman o üründen ettiğin kar da sonuna kadar haram.
Satın alalı daha 14 gün olmadı olsa da 6 ay içinde ayıplı olan ürünü istediğiniz gibi değiştirme/iade etme/ayıp tutarı kadar indirim talep etme hakkımız var.
 
Yani ben bir tek Gaminggen.tr'ye güveniyorum site olarak çünkü adamlar aynı zamanda Thermalright/Galax/Enermax vs. Gibi baya markanın Disbiritübör'ü

Ya i direk kendileri ile iletişime geçiliyor ve Müşteeri memnuniyetinde baya iyi
thermarlight aldım 3 günde geldi daha kurmak nasip olmadı ama 2 yıl bire bir değişim demişler zaten
 
Update: Arena bilgisayar mail üzerinden talep ettiği görsellerden sonra adres ve iletişim bilgilerimi talep ederek fanın tarafıma gönderileceğini belirtti. Kendilerine bu sinir bozucu süreci en doğru şekilde yönettikleri için teşekkür ederim.

Ne yapsaydı firma diyen arkadaşlar için güzel bir cevap oldu. Bütün bu süreci benim yerime malum firma aynen benim yaptığım şekilde yetkili servisle görüşüp ilgili bilgileri teyit edip en son fanı tarafıma gönderebilirdi. Fanın arızalı olduğunu kanıtladıktan sonra bütün kasayı talep edip çalıştığın şirketin parasını kargoyla çar çur etmek nasıl bir mantıktır anlayamıyorum. Madem müşteriden nefret ediyorsunuz üstüne üstlük çalıştığınız firmayı sevmiyor ve lekeliyorsunuz bu işi neden yapıyorsunuz? Eğer bunu talep edenler yöneticiler ve patronlarsa şirketlerin haline acıyorum.
 
Son düzenleme:
benimde başıma benzer bir durum gelmişti.anakartın ram soketleri bozulmuştu kasanın bütün parçalarını söküp anakartı yetkili servise bırak dediker.şansıma yetkili servis yürüyerek 10 dakika uzaklıktaydı
sorun olmadı. anakart tamir olmayınca muadil ürün ile değişimini yapıp montaj kurulum testini yaptılar.
 
açıkçası bende komple sistemimi s1nerjiden toplamıştım belki bir umut kendilerini toparlamışlardır diye ben bir sorun yaşamadım pcyi sihirbaz ile topladım üşengeç biri olduğum için her şeyi mükemmel yapmışlardı ama işte eğer arıza yaşadığımda böyle şeyler yapacaklarsa vay halimize...
 
Bin tane vukuatı var kullanmayın şu siteyi işte neyine zorluyorsunuz
Başka yerde yok illa kullanacağım diyorsanız da sorun çıkmaması için dua edin
 
Son update, dün yoğunluktan yazamadım. Arena Bilgisayar adres bilgilerini aldığı aynı gün ilgili fanı tarafıma kargoladı ve bir sonraki sabah fanı teslim aldım. Yeni fanı kusurlu fan ile değiştirdim ve her şey yolunda. Kendilerine tekrar hızlı ve doğru çözüm için teşekkür ederim.
 
Bişey merak ediyorum bu sınerji kelimesi neden yasak?
 
Pc almıştın sınerhjiden cumartesi aldım pazartesi elimdeydi sıvı soğutucu aldım sonrasında aynı şekilde hızlı geldi hiçbir sıkıntı yaşamadım lütfen bu şekil sorunlar yaşadığınızda asla almayın,rezillik gibi şeyler yazmayın komik duruyor.
 
Pc almıştın sınerhjiden cumartesi aldım pazartesi elimdeydi sıvı soğutucu aldım sonrasında aynı şekilde hızlı geldi hiçbir sıkıntı yaşamadım lütfen bu şekil sorunlar yaşadığınızda asla almayın,rezillik gibi şeyler yazmayın komik duruyor.
Bu yazılanlara karşı çıkıp aynısını yaptığınızın farkında mısınız?

Değilseniz ben izah edeyim.

Her satıcı aldığınız ürünü göndermek zorunda değil mi? İyi kötü kargo yapar ulaşır.

Aldığınız üründe sıkıntı çıkarsa işte firmanın büyüklüğü burada ortaya çıkıyor. Satış sonrası hizmetler deniyor genellikle.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,097,556
Mesajlar
9,871,186
Üyeler
174,580
Son üye
ahmetbdr
Geri
Top