Bu normal mi?

cl20 hocam 3600mhz bile olsa çok fazla.
 
Evet çok ucuz fakat CL20 değerinde, yani çoook kötü kendin onu 17 veya 18 CL değerine getirebilirsen getir, getiremez isen alma
 
Sabahta böyle oldu itopya bir seyler deniyor. Yeni fark ettim Cl20 çok kotu
 
cl18 olsa alınır ama cl20 kötü performans veren bir tam demek oluyor.
Tabii yüksek ram'e ihtiyacınız varsa iyi fırsat.
 
aslında alınıp cl değeri düşürülebilir 17 falan olsa yada 18 tadından yenmez
 
Geri
Top