L Langer1 80+ Katılım 16 Mart 2026 Mesajlar 323 Reaksiyon skoru 61 31 Mart 2026 #1 Merhabalar Windows 11 Pro kullanıyorum, sadece gta 5 açık ve google açık arkada, ve ram kullanımım bu şekilde normal mi?
Merhabalar Windows 11 Pro kullanıyorum, sadece gta 5 açık ve google açık arkada, ve ram kullanımım bu şekilde normal mi?
M MeyveSever 80+ Katılım 6 Aralık 2025 Mesajlar 142 Reaksiyon skoru 30 31 Mart 2026 #2 Oyun açıksa normal. İşlemler kısmından bellek'i seç en çok ne kullanıyor diye bak.
AMYG 80+ Bronze Katılım 8 Temmuz 2024 Mesajlar 1,862 Reaksiyon skoru 733 31 Mart 2026 #3 16 sınır derken şaka değildi normal ltsc ya da aerotweaker ayarları rahatlatabilir.