Konu sahibi iade etmiş ve yenisi sorunsuz gelmiş bu yoruma hiç gerek yoktu bence özellikle de bir mühendise göre böyle olması komik olmuş. Gelen üründe sorunlu olsaydı tamam ama sizin yorumunuzdan hemen sonra memnunum yorumu işte malum samimi ve etik değil.
Ben sorun yaşama ihtimalinin çok yüksek olması, cihazın malzeme kalitesinin fiyatına göre aşırı yüksek olması, her an bir güncelleme ile bios kaynaklı sorunlar yaşama tehlikesi gibi sebeplerden ötürü önermiyorum. Ki hala önermiyorum.
Sonuçta casper bu bilgisayarı kendi üretmedi. Üstüne logo ve marka yazdırıp ithal etti. Ve ithal ettiği firma monsterin de bir zamanlar abra cihazları temin ettiği firma. 2015 de yaşanan win10 çıktığında bir çok kişinin bios sıkıntıları yüzünden cihazının bricklendiğini, aşırı ısınmadan ötürü anakartın aşırı ısnarak ekran kartının devre dışı kaldığını falan da unutmamalı insan.
2015 model hiç mi monster kalmadı. Günümüze kadar gelmedi. Geldi elbette.
Fakat risk oranı çok yüksek. Servis kendi yazılımını ve sistemini kullanmadığı için böyle bir sorunda maksimum alacağınız hizmet format atılıp cihazın size geri yollanması. Eğer format atamazlarsa kullanıcı hatası denilerek sizi uğraştırmaları vs vs. Türkiyedeki servisler ile aram iyidir arkadaşlar bilir
Yani özetle muhatap bulacağınız. Parça, hizmet ve kalite sıkıntısı çekmeyeceğiniz modellere markalara yönelin.
Casper alın almasına ama böyle şeyleri de göze alarak tercih edin.