keremduman
80+
- Katılım
- 6 Eylül 2020
- Mesajlar
- 33
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 9
- İsim
- Kerem Duman
Arkadaşlar merhabalar öncelikle. Ben Turk Telekom 8mbps ev interneti kullanıyorum fakat hız testinde 5 mbps civarı alıyorum ara sıra ping sorunu ve aşırı yavaşlama oluyır bu konuda müşteri hizmetlerini bir kez aradım ve santrale olan uzaklığınızdan dolayı kayıplar olabiliyor dendi fakat bundan önceki aboneliğimiz 24mbps idi ve hiç kayıp olmuyordu sürekli 24mbps alıyordum yeni internete geçtiğimde kablo değişikliği vs olmadı eski ethernet kablosunu kullanıyorum hala fakat maalesef kayıplar var. 2 yıl taahhütlü olan internet aboneliğimin bitmesine 13 ay var sonlandırıp başka bir operatöre geçmek istiyorum. Bugün türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda bana 1016tl gibi bir cayma bedeli çıkardılar. İnternetten biraz araştırma yaptım ve resmi gazetede yayımlanan bir madde var; xxxx sayılı kanunu 52. madde 4. fıkra tüketici 1 yıldan uzun süreli sözleşmelerde hiçbir gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshedebilir ve herhangi bir cezai ücret ödemez. Bu maddeyi okuduktan sonra doğruluğundan emin olmak için 175 numaralı tüketici haklarını aradım ve telefondaki hanımefendi böyle bir durum olmadığını bana bildirdi fena helde çıkmazdayım bu kanundan yola çıkarak sözleşme fesheden arkadaşlar var forumlarda vs. bazıları tüketici haklarından olumlu sonuç alırken bazıları olumsuz sonuç almış yani haksız bulunmuşlar. Dostlar bu konu hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi teşekkürler...