Neler Yeni

Cayma Bedeli Ödememe

Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Kerem Duman
Arkadaşlar merhabalar öncelikle. Ben Turk Telekom 8mbps ev interneti kullanıyorum fakat hız testinde 5 mbps civarı alıyorum ara sıra ping sorunu ve aşırı yavaşlama oluyır bu konuda müşteri hizmetlerini bir kez aradım ve santrale olan uzaklığınızdan dolayı kayıplar olabiliyor dendi fakat bundan önceki aboneliğimiz 24mbps idi ve hiç kayıp olmuyordu sürekli 24mbps alıyordum yeni internete geçtiğimde kablo değişikliği vs olmadı eski ethernet kablosunu kullanıyorum hala fakat maalesef kayıplar var. 2 yıl taahhütlü olan internet aboneliğimin bitmesine 13 ay var sonlandırıp başka bir operatöre geçmek istiyorum. Bugün türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda bana 1016tl gibi bir cayma bedeli çıkardılar. İnternetten biraz araştırma yaptım ve resmi gazetede yayımlanan bir madde var; xxxx sayılı kanunu 52. madde 4. fıkra tüketici 1 yıldan uzun süreli sözleşmelerde hiçbir gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshedebilir ve herhangi bir cezai ücret ödemez. Bu maddeyi okuduktan sonra doğruluğundan emin olmak için 175 numaralı tüketici haklarını aradım ve telefondaki hanımefendi böyle bir durum olmadığını bana bildirdi fena helde çıkmazdayım bu kanundan yola çıkarak sözleşme fesheden arkadaşlar var forumlarda vs. bazıları tüketici haklarından olumlu sonuç alırken bazıları olumsuz sonuç almış yani haksız bulunmuşlar. Dostlar bu konu hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi teşekkürler...
 

SigaraİçenFare

80+ Bronze
Katılım
5 Temmuz 2020
Mesajlar
743
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
435
Konum
Kanalizasyon
İsim
Muhammed Emin Okumuş
Instagram
@muhammed.okumuss
Arkadaşlar merhabalar öncelikle. Ben Turk Telekom 8mbps ev interneti kullanıyorum fakat hız testinde 5 mbps civarı alıyorum ara sıra ping sorunu ve aşırı yavaşlama oluyır bu konuda müşteri hizmetlerini bir kez aradım ve santrale olan uzaklığınızdan dolayı kayıplar olabiliyor dendi fakat bundan önceki aboneliğimiz 24mbps idi ve hiç kayıp olmuyordu sürekli 24mbps alıyordum yeni internete geçtiğimde kablo değişikliği vs olmadı eski ethernet kablosunu kullanıyorum hala fakat maalesef kayıplar var. 2 yıl taahhütlü olan internet aboneliğimin bitmesine 13 ay var sonlandırıp başka bir operatöre geçmek istiyorum. Bugün türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda bana 1016tl gibi bir cayma bedeli çıkardılar. İnternetten biraz araştırma yaptım ve resmi gazetede yayımlanan bir madde var; xxxx sayılı kanunu 52. madde 4. fıkra tüketici 1 yıldan uzun süreli sözleşmelerde hiçbir gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshedebilir ve herhangi bir cezai ücret ödemez. Bu maddeyi okuduktan sonra doğruluğundan emin olmak için 175 numaralı tüketici haklarını aradım ve telefondaki hanımefendi böyle bir durum olmadığını bana bildirdi fena helde çıkmazdayım bu kanundan yola çıkarak sözleşme fesheden arkadaşlar var forumlarda vs. bazıları tüketici haklarından olumlu sonuç alırken bazıları olumsuz sonuç almış yani haksız bulunmuşlar. Dostlar bu konu hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi teşekkürler...
hacam bildiğim kadarıyla altyapı olmayan biryere interneti taşırsan 6 ay içinde gelmezse cayma bedeli ödemeden iptal ettirebiliyorsun diye biliyorum
 

TamerKs

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
4,392
Arkadaşlar merhabalar öncelikle. Ben Turk Telekom 8mbps ev interneti kullanıyorum fakat hız testinde 5 mbps civarı alıyorum ara sıra ping sorunu ve aşırı yavaşlama oluyır bu konuda müşteri hizmetlerini bir kez aradım ve santrale olan uzaklığınızdan dolayı kayıplar olabiliyor dendi fakat bundan önceki aboneliğimiz 24mbps idi ve hiç kayıp olmuyordu sürekli 24mbps alıyordum yeni internete geçtiğimde kablo değişikliği vs olmadı eski ethernet kablosunu kullanıyorum hala fakat maalesef kayıplar var. 2 yıl taahhütlü olan internet aboneliğimin bitmesine 13 ay var sonlandırıp başka bir operatöre geçmek istiyorum. Bugün türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda bana 1016tl gibi bir cayma bedeli çıkardılar. İnternetten biraz araştırma yaptım ve resmi gazetede yayımlanan bir madde var; xxxx sayılı kanunu 52. madde 4. fıkra tüketici 1 yıldan uzun süreli sözleşmelerde hiçbir gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshedebilir ve herhangi bir cezai ücret ödemez. Bu maddeyi okuduktan sonra doğruluğundan emin olmak için 175 numaralı tüketici haklarını aradım ve telefondaki hanımefendi böyle bir durum olmadığını bana bildirdi fena helde çıkmazdayım bu kanundan yola çıkarak sözleşme fesheden arkadaşlar var forumlarda vs. bazıları tüketici haklarından olumlu sonuç alırken bazıları olumsuz sonuç almış yani haksız bulunmuşlar. Dostlar bu konu hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi teşekkürler...
Yeni alacağın öperatör senin cayma bedelini ödüyor zaten ama en fazla 500 tl ödüyorlar
 
Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Kerem Duman
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
hocam taşıma işi falan uğraşmak istemiyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni alacağın öperatör senin cayma bedelini ödüyor zaten ama en fazla 500 TL ödüyorlar
turknete geçmek istiyorum fakat turknet 120 tl karşılıyor
 

Yasinn

80+ Silver
Katılım
15 Temmuz 2020
Mesajlar
3,329
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,360
İsim
.
Tüketici mahkemesine gidip sorabilirsiniz, belediyelerde bulunur. Sanırım 1 yılı geçtikten sonra iptal ettirip cezayı karşılıyorsunuz ve tüketici mahkemesine başvuruyorsunuz.
 
Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Kerem Duman
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Tüketici mahkemesine gidip sorabilirsiniz, belediyelerde bulunur. Sanırım 1 yılı geçtikten sonra iptal ettirip cezayı karşılıyorsunuz ve tüketici mahkemesine başvuruyorsunuz.
tamamdır çok teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,006,369
Mesajlar
9,082,405
Üyeler
159,481
Son üye
NOKTAPC
Top Bottom