Kesilme sorunlarının bir sürü nedeni olabilir. İç tesisat, modem? Bunların %100 sorunsuz olduğuna emin misiniz? Eğer bunlar kaynaklı sorun olduğu tespit edilirse ceza bedeli yine ödersiniz.
Bu kim bilmiyorum ama söyledikleri boş.
Öncelikle hizmet kaliteniz size temin edilenden çok ama çok daha düşükse bunu görsel ve videolar ile tarih ve saat şeklinde kaydınız almanız gerekiyor. Telefon veya PC ekran kaydı ile.
Daha sonrasında MH'ye hizmet alamadığınızı belirtiyorsunuz teknik ekip bir çözüm sağlandı veya sağlanmadı şeklinde onay istiyor ona göre devam ettiriyorsunuz, kendileri oto olarak çözüldü işaretliyorsa tekrarında tekrar kayıtları alıyorsunuz ve tekrar müşteri hizmetlerine bağlanıp şartları sağlayamadığınız için ücretsiz fesih hakkı istiyorum diyorsunuz.
Firma bunu size sağlamıyorsa BTK veya THH'ye şikayatte bulunuyorsunuz, THH başvurusu yapacaksanız öncesinde başvuracağınız THH'yi arayıp nasıl bir reaksiyon almanız gerektiğini sorun videolar elimde var, nasıl ilerleyim diye onlar size yönlendirme yapacaktır.
Bir tane mail attım hizmetim kötü diye, sonra kapattım para ödemem derseniz sizi öperler. Kanıtlar nerde? İyi o zaman doğru düzgün hizmet alan adam da canı istediği gibi kapatsın.
Zamanında VDSL'de Superonline kullanırken problemler olmuştu, 2. şikayetten sonra THH'ye şikayet etmiştim, THH'den dönüş gelene kadar, Superonline incelemeler sonrası ücretsiz fesih sağlayabilirsiniz demişti ve fesih etmişti. Sonra yine fatura çıkarmışlardı, tekrar inceletip onu da iptal ettirmiştim.
THH dönüşü de şu şekilde oldu, bilirkişi aramıştı ve müsait bir vakitte gelip kontrolleri sağlamak istediğini iletmişti. Daha öncesinde firma iptali sağladığı için gerek yok deyip davayı kapattırmıştım. Interneti kafama göre kapattırmış olsaydım, neyi nasıl kanıtlayacaktım?