İnternet kesiliyor, cayma bedeli ödemeden internet iptali yapabilir miyim

Nordex

80+
Katılım
2 Kasım 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
2
24 Aylık Türk Telekom internetim var birçok kez müşteri hizmetlerini aradım internet kesilme sorunu için bir türlü çözülemedi. Yetersiz hizmet sebebiyle cayma bedeli ödemeden internet aboneliğini iptal edebilir miyim.
 
İnternette hız kriterlerini sağlayamayan sözleşmeler, cayma bedeli olmaksızın iptal edilebilecek. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK) elektronik haberleşme sektörüne ilişkin tüketici hakları yönetmeliğinde değişiklikler yapan yönetmeliği Resmi Gazete'de yayımlandı.18 Oca 2022
 
24 Aylık Türk Telekom internetim var birçok kez müşteri hizmetlerini aradım internet kesilme sorunu için bir türlü çözülemedi. Yetersiz hizmet sebebiyle cayma bedeli ödemeden internet aboneliğini iptal edebilir miyim.
Evet ama bunu direkt yapamazsın. Öncelikle durumu firmaya BTK şikayet yoluyla bildir. Sorunu çözemedikçe sorun çözülmedi çözülmeyecekse cayma bedelsiz iptal istiyorum diye yinele, birkaç defadan sonra bıkıp kabul ederler etmezlerse de 3 defadan sonra BTK devreye girip denetler zaten.
 
Evet ama bunu direkt yapamazsın. Öncelikle durumu firmaya BTK şikayet yoluyla bildir. Sorunu çözemedikçe sorun çözülmedi çözülmeyecekse cayma bedelsiz iptal istiyorum diye yinele, birkaç defadan sonra bıkıp kabul ederler etmezlerse de 3 defadan sonra BTK devreye girip denetler zaten.
Tamamdır teşekkürler
 
Kesilme sorunlarının bir sürü nedeni olabilir. İç tesisat, modem? Bunların %100 sorunsuz olduğuna emin misiniz? Eğer bunlar kaynaklı sorun olduğu tespit edilirse ceza bedeli yine ödersiniz.

Bu kim bilmiyorum ama söyledikleri boş.

Öncelikle hizmet kaliteniz size temin edilenden çok ama çok daha düşükse bunu görsel ve videolar ile tarih ve saat şeklinde kaydınız almanız gerekiyor. Telefon veya PC ekran kaydı ile.

Daha sonrasında MH'ye hizmet alamadığınızı belirtiyorsunuz teknik ekip bir çözüm sağlandı veya sağlanmadı şeklinde onay istiyor ona göre devam ettiriyorsunuz, kendileri oto olarak çözüldü işaretliyorsa tekrarında tekrar kayıtları alıyorsunuz ve tekrar müşteri hizmetlerine bağlanıp şartları sağlayamadığınız için ücretsiz fesih hakkı istiyorum diyorsunuz.

Firma bunu size sağlamıyorsa BTK veya THH'ye şikayatte bulunuyorsunuz, THH başvurusu yapacaksanız öncesinde başvuracağınız THH'yi arayıp nasıl bir reaksiyon almanız gerektiğini sorun videolar elimde var, nasıl ilerleyim diye onlar size yönlendirme yapacaktır.

Bir tane mail attım hizmetim kötü diye, sonra kapattım para ödemem derseniz sizi öperler. Kanıtlar nerde? İyi o zaman doğru düzgün hizmet alan adam da canı istediği gibi kapatsın.

Zamanında VDSL'de Superonline kullanırken problemler olmuştu, 2. şikayetten sonra THH'ye şikayet etmiştim, THH'den dönüş gelene kadar, Superonline incelemeler sonrası ücretsiz fesih sağlayabilirsiniz demişti ve fesih etmişti. Sonra yine fatura çıkarmışlardı, tekrar inceletip onu da iptal ettirmiştim.

THH dönüşü de şu şekilde oldu, bilirkişi aramıştı ve müsait bir vakitte gelip kontrolleri sağlamak istediğini iletmişti. Daha öncesinde firma iptali sağladığı için gerek yok deyip davayı kapattırmıştım. Interneti kafama göre kapattırmış olsaydım, neyi nasıl kanıtlayacaktım?
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,158,113
Mesajlar
10,437,852
Üyeler
183,950
Son üye
Yoriichi Tsugikuni
Geri
Top