Chrome u sadece işlemci üzerinden açabilirmiyim???

1080p de %10 luk bir darboğaz yaşayacağım söylendi. Oyunlarda fps monitör açıp ss attığımda darboğaz olmadığını söylediler. Sanırım hikayeli yüksek grafik isteyen oyunlarda ufak bir darboğaz yaşanıyor. Takılma vs olmuyor
Bana da hafif takılmalar olur darboğazda falan dediler oluyo mu sende drop falan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,686
Mesajlar
11,069,762
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top