Yaklaşık 2 aydır ComNet kullanıcısıyım. Mert abiye olan güvenim ve piyasanın pahalılaşması sonucu en uygun fiyatlara sahip olmasından ötürü tercih ettim. Son 3-4 güne kadar her şey güzeldi. Lakin öncelikle internet hızında yavaşlama ve gecikme gibi problemlerle başlayan ve ardından da 3 gündür internet kesintisi olarak devam eden sorunumun karşısında hiçbir muhattap bulamıyorum! Kesinti ve problemler genelde müşteri hizmetlerinin çalışma saatlerinin dışında meydana gelmesinden ötürü destek talebi oluşturdum. Fakat oluştururken hiçbir ek ayrıntı belirtemediğim için sadece 'Hız Problemi' olarak işaretledim ve gönderdim. Ardından 'Yaşadığınız hız sorununu daha detaylı açıklamanızı ve durumu netleştirebilmek için birkaç görsel paylaşmanızı rica ederiz.' tarzı bir dönüt aldım lakin gerekli görsel ve açıklamayı yazıp göndermeye çalıştığımda ise sürekli hata ile karşılaştım. 6 Aralık Cuma günü destek ekibini aktif saatler içerisinde tam 20 kere aradım fakat sürekli meşgul deyip telefon kapatıldı. Sorunun başladığı ilk 2 gün 'Genel Arıza' tarzı bir ibareyle destek talebi bile oluşturulamıyordu fakat onu sonradan kaldırdılar. Ancak hala bir bilgilendirme yapan yok! İlk olarak internet ne zaman düzelir? İkinci olarak ise düzelse bile ComNet bu kadar insanın mağduriyetini nasıl karşılayacak? @Abdullah Hacıgül @mertkuskapan abi ComNet ekibine ulaşma şansın olursa bizleri de bilgilendirirsen seviniriz...