1- Ayda 2 kez port kaybı yaşanıyor kısa sürelide olsa can sıkıcı sonuçta para veriyoruz ve hizmet bekliyoruz.
2- Evde Farklı bir İSS kullandığımda wi-fi dahil her yerde güzel çekiyordu 'Comnet'ten' Sonra çekmiyor sorun bildirsen bile değerlerin normal olduğu söyleniyor.
3- Arıza kaydı oluşturduğunuzu varsayalım dönüş yaparlarsa Allahın sevgili kulusunuz demektir.
4- Herhangi bir çalışmalarında ve ya bakımlarda size kesinlikle bilgi verilmiyor.
5- Uygun fiyatlı diye bence kesinlikle yaklaşmayın muhattabınız yok.
6- Vaad ettiği hızları veriyor mu derseniz evet fazlasıyla veriyor.
7- Dün akşam 20:00'da Comnet kullanıcıları olarak genel bir internet arızası oluştu ve bütün müşterileri interet erişimi yapamadı büyük bir ihtimal ile server çöktü hiç bir kullanıcıya ne olduğunun bilgisi verilmedi.
8- Son olarak dün bu sorunları yaşadığımda kendilerine destek kaydı açtım sonuç olarak cevap vermeyi müşterilerine gerek dahil duymadılar 5 kuruş etmiyecek bir firma Fotoğrafları paylaşıyorum direk konuyu kapatıyorlar.
Güncel++
2- Evde Farklı bir İSS kullandığımda wi-fi dahil her yerde güzel çekiyordu 'Comnet'ten' Sonra çekmiyor sorun bildirsen bile değerlerin normal olduğu söyleniyor.
3- Arıza kaydı oluşturduğunuzu varsayalım dönüş yaparlarsa Allahın sevgili kulusunuz demektir.
4- Herhangi bir çalışmalarında ve ya bakımlarda size kesinlikle bilgi verilmiyor.
5- Uygun fiyatlı diye bence kesinlikle yaklaşmayın muhattabınız yok.
6- Vaad ettiği hızları veriyor mu derseniz evet fazlasıyla veriyor.
7- Dün akşam 20:00'da Comnet kullanıcıları olarak genel bir internet arızası oluştu ve bütün müşterileri interet erişimi yapamadı büyük bir ihtimal ile server çöktü hiç bir kullanıcıya ne olduğunun bilgisi verilmedi.
8- Son olarak dün bu sorunları yaşadığımda kendilerine destek kaydı açtım sonuç olarak cevap vermeyi müşterilerine gerek dahil duymadılar 5 kuruş etmiyecek bir firma Fotoğrafları paylaşıyorum direk konuyu kapatıyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Güncel++