conquers blade p2w mi

Katılım
13 Ocak 2023
Mesajlar
78
Reaksiyon skoru
29
merhabalar conquers blade p2w mi oynayan var mı daha önce görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim başlamayı düşünüyorum da
 
Öyle gibi ama P2W olmasa bile pek oynanabilir değil, karakterler falan çok hantal.
 
değil başla ben birazcık oynadım sevdim
 
p2w bu arda. ama dolaylı yoldan. birlik açman gerek oyunda temel olarak güçlenen için. bir Birliği açmak neredeyse min 20 30 saat lazım. sana bağlı değil bazen günlük haftalık görevler Bi şeyler kazanman lazım misal. sezonluk birlikler olur en gülüşünü açmak adım adım min 100 saat filan bence. en azından para ödemeden. Adam geliyor basıyor parayı en güçlü silahıda birliğinde alıyo çıkıyo karşına. Sen oynamışım 100 saat adam oynamış 10 saat. Adam bir birlikle oyunu bitiriyor sen 3 birlik harcıyor Adamın kiler hala sağ duruyo . oyunu ve mantığını seviyorum ama oynanacak gibi değil bence 150 saatm filan vardı bıraktım öyle
 
merhabalar conquers blade p2w mi oynayan var mı daha önce görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim başlamayı düşünüyorum da
değil ama para yatırmadan kasılmakta biraz zor başla derim çok güzel oyun klan olayı falanda çok iyi
 
merhabalar conquers blade p2w mi oynayan var mı daha önce görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim başlamayı düşünüyorum da
P2W değil P2skip yani parayla alacağın şeyler oyunda gelişmeni hızlandırıyor ama para yatırmadan da aynı işlevli şeylere sahip olabiliyorsun sadece birazcık zaman alıyor, bazı arkadaşlar P2W ile P2skipi karıştırıyor.
 
P2W değil P2skip yani parayla alacağın şeyler oyunda gelişmeni hızlandırıyor ama para yatırmadan da aynı işlevli şeylere sahip olabiliyorsun sadece birazcık zaman alıyor, bazı arkadaşlar P2W ile P2skipi karıştırıyor.
Tam ben yazacaktım doğru
 
P2W değil P2skip yani parayla alacağın şeyler oyunda gelişmeni hızlandırıyor ama para yatırmadan da aynı işlevli şeylere sahip olabiliyorsun sadece birazcık zaman alıyor, bazı arkadaşlar P2W ile P2skipi karıştırıyor.
çok saol hocam
 
Geri
Top