Corsair HS80 kulaklığımda, sürekli hışırtı sesi geldiği için corsair global'e yazdım , ve bana en son şunları söylediler:
Merhaba,
Bu bilgileri sağladığınız için teşekkür ederiz. Hala sorun yaşadığınızı duyduğumuza üzüldük.
Şu anda bölgenize herhangi bir RMA veya yedek parça gönderemeyeceğimizi bildirmekten üzüntü duyuyoruz. Bunun beklentilerinizi karşılamayabileceğini anlıyoruz ve herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz. Ekibimiz, nakliye sorunlarını çözmek ve kısa sürede normal operasyonları geri yüklemek için aktif olarak çalışıyor.
Yakın zamanda bir satın alma işlemi yaptıysanız, daha fazla yardım için bayinizle veya satın alma yerinizle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Ülke dışında yapılan satın alımlar için, satın alma ülkesine yakın olduğunuzda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Ayrıca, gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki güvenilir bir aile üyesine veya irtibat kişisine yedek parça gönderilmesini ayarlayabiliriz. Size gönderim yapabileceğimiz güvenilir bir kaynağınız varsa bize bildirin ve orijinal satın alma faturanızın/fişinizin bir kopyasını sağlayın, böylece sizin için inceleyebiliriz.
Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, bize ulaşmaktan çekinmeyin. Saygılarımla,
Matty
Corsair Teknik Destek
Yani maalesef bizim ülkemizin politikaları yüzünden ürünü gönderemiyorlarmış, Yurt dışında yaşayan bir tanıdığım da maalesef yok, bu durumun hiç çözüm yolu yok mudur?
Merhaba,
Bu bilgileri sağladığınız için teşekkür ederiz. Hala sorun yaşadığınızı duyduğumuza üzüldük.
Şu anda bölgenize herhangi bir RMA veya yedek parça gönderemeyeceğimizi bildirmekten üzüntü duyuyoruz. Bunun beklentilerinizi karşılamayabileceğini anlıyoruz ve herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz. Ekibimiz, nakliye sorunlarını çözmek ve kısa sürede normal operasyonları geri yüklemek için aktif olarak çalışıyor.
Yakın zamanda bir satın alma işlemi yaptıysanız, daha fazla yardım için bayinizle veya satın alma yerinizle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Ülke dışında yapılan satın alımlar için, satın alma ülkesine yakın olduğunuzda bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Ayrıca, gönderim yapabileceğimiz bir konumdaki güvenilir bir aile üyesine veya irtibat kişisine yedek parça gönderilmesini ayarlayabiliriz. Size gönderim yapabileceğimiz güvenilir bir kaynağınız varsa bize bildirin ve orijinal satın alma faturanızın/fişinizin bir kopyasını sağlayın, böylece sizin için inceleyebiliriz.
Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, bize ulaşmaktan çekinmeyin. Saygılarımla,
Matty
Corsair Teknik Destek
Yani maalesef bizim ülkemizin politikaları yüzünden ürünü gönderemiyorlarmış, Yurt dışında yaşayan bir tanıdığım da maalesef yok, bu durumun hiç çözüm yolu yok mudur?