Corsair Destek Servisi

m_t_t

80+
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
181
Reaksiyon skoru
38
Arkadaşlar Corsair 4000x kasamın Ön cam panelinin takıdığı klipsler kırıldı. Ben de Corsair desteğe mail attım. Bana bu mesajı attılar:

Ürünümüzle ilgili deneyiminizi öğrendiğimiz için üzgünüz. Garanti kapsamındaki değişime bakalım - lütfen aşağıdaki bilgileri sağlayın:
- Orijinal satın alma faturanızın bir kopyası (PDF veya jpg/png dosyası olarak fotoğraf.)
- Ünitenizdeki seri/parça kodlarının fotoğrafı (emin değilseniz aşağıdaki bağlantıya bakın.)
- Tam teslimat adresinizin ve telefon numaranızın teyidi.

Ürününüzdeki seri/parça kodlarını nerede bulacağınızdan emin değilseniz - burayı tıklayın (https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360025378691-Find-a-Serial-Number-or-Lot-Code)

Ayrıca, ürününüzü son 30 gün içinde satın aldıysanız, orijinal satın aldığınız yerden değişim/geri ödeme almanın daha hızlı olabileceğini lütfen unutmayın.

Kırılan klipslerin seri kodu yok. Ben onlara kasanın mı seri kodunu atacağım?

Bunlar da kırılan parçalar:
 

Ekler

  • IMG_20210809_130041.jpg
    IMG_20210809_130041.jpg
    1.8 MB · Hit: 48
  • IMG_20210809_125911.jpg
    IMG_20210809_125911.jpg
    270.7 KB · Hit: 45
Kasanın seri numarası yoktur hocam model numarası vardır o model numarasından kırılan parçaların fotoğrafını atın ve faturanızıda pdf olarak atın size yardımcı olacaklardır corsaire hangi servis bakıyor onuda bir araştırın
 
Kasanın seri numarası yoktur hocam model numarası vardır o model numarasından kırılan parçaların fotoğrafını atın ve faturanızıda pdf olarak atın size yardımcı olacaklardır corsaire hangi servis bakıyor onuda bir araştırın
Tamamdır. Teşekkür ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,176,972
Mesajlar
10,609,057
Üyeler
186,823
Son üye
bdbddbdb
Geri
Top