Neler Yeni

Corsair HS35 1 yıllık uzun kullanım ve değişim süreci

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
Selamlar, bugün 1 yıllık HS35 kullanımı ile karşınızdayım. 1 yıl içerisinde başıma neler geldi kulaklığa neler oldu anlatacağım.

İncelemeyi önceden yapmıştım sadece başıma gelenleri ve 1 yıllık kullanımı anlatacağım


Kulaklık ne durumda?

Kulaklık hiç iyi durumda değil, kafa kısmı kırılmış durumda bir HS35 mevcut. Hiçbir baskı uygulamadım bunu belirteyim, iç iskelet demir ama bir yere kadar demir ve tam ucunda kırılmış yani çat diye ayrıldı. Bende bantladım hala çalışıyor ama :D.

Şimdi tam 1 sene aktif olarak kullandım ve malzemesi cidden berbat, karpuz gibi yarılmasından belli zaten. Üstüne 3-4 aydan sonra iğrenç bir gıcırtı sesi başladı, buradan anlamalıydım çok gitmeyeceğini. Bunlar yetmezmiş gibi mikrofonu da buruştu, yapışkanı eridi en son çalışmayı bıraktı onun da fotoğraflarını ekleyeceğim.

Ayrıca bunları sadece benim yaşamadığımı ekleyeyim.

Yani kulaklık bu durumda, peki bunlar başınıza gelirse Corsair ne yapıyor?

Önce Corsair Support'a ticket attım, TR ile vaktinizi boşa harcamayın direkt Corsair ile iletişime geçin ve güzel bir İngilizce ile anlatın durumu, görsel eklemeyi de unutmayın. Seri numarası "Lot number" olarak geçiyor, bunu anlayana kadar beynim durmuştu.

Sonrasında sizden telefon numaranız, e posta ve adresinizi onaylamanız isteniyor, bunları da bu şekilde yazmalısınız;



Your Info:

Name:
Email:
Phone:

Product Info:

Part Number:
Serial Number:

Shipping Address:


Street 1:
Street 2:
Street 3:
City:
State:
Zip Code:
Country:
Bunları da yazdıktan sonra mailinize bilgilendirme için uzunca bir posta gelecektir. Bana gelen;
our return merchandise authorization (RMA) has been approved, and we have included a return label as an attachment to this message. Please carefully follow the instructions below to ensure a smooth return. Note that if a Corsair agent has given different return instructions specific to your situation, those instructions should be followed instead.

Include, as applicable for your product:

  • A copy of this document, showing the RMA number: ******** (burada RMA numaranız yazar)
  • All fans that came with coolers or cases being returned.
  • All modules of memory kits being returned, even if not all are faulty. Due to compatibility concerns, we do NOT replace partial kits. Failure to return all modules will result in your replacement being delayed until we receive the missing modules.
  • Modular DC cables that came with power supplies being returned.

Keep:

  • AC main power cable of any returning power supply
  • Records of your return shipment, especially tracking information. Corsair is not responsible for damage to, or loss of your return shipment.

Packing:

Use a padded envelope or box with packing material to protect your returning product. Damage incurred during shipping is not covered by the warranty. Your full name, RMA number 2003818866 and our shipping address must be on the outside of the package. For this purpose, we suggest printing this document and securely attaching the portion above the line to the outside of your package.

Shipping:

Once you've packed your returning product, ship the package to us. Choose a shipment option with tracking, otherwise we can't proceed with your RMA if your package is lost in the mail. We estimate a processing time of approximately 2-3 business days after your return arrives. After successful processing, replacements are sent at Corsair’s expense and tracking information will be provided via email.

If you’re shipping a system or storage device back to us, back up any personal data you have and remove any post-purchased solid-state drives or DRAM upgrades you might’ve installed. We will not return any SSDs or DRAM upgrades in your returned system.

For issues or updates concerning your return or replacement, please reach out to Corsair Customer Service by replying to this email. You can also get live service Monday to Friday, 7 AM - 5 PM Pacific Time via:

USA Toll Free Phone: 888-222-4346 (also free via Skype)
International Toll Free Phone: 0800-700-22700

Thank you for choosing Corsair!

Kind regards,

Corsair Customer Service

Şimdi bunları geçtikten sonra sıra geldi eski ürünü göndermeye, ee postada ücretsiz kod yok? Direkt mail attım ve DHL ücretsiz kod veremeyeceğini söylemiş adamlara, tekrar mail atarak gönderim ücretinin fazla olmasından bahsettim ve aldığım cevap:



Dear Furkan Aslan,

For some reason, our DHL pre-paid label generation system does not like your address. I have therefore changed your RMA order to replace-only, which means that we will be sending you out a replacement product without you having to send back your old product.

Yani eskisi sizde kalsın, yenisini biz gönderelim :).

DHL ile gönderdiler 29 Aralık 2020 tarihinde. Önce İstanbul'a geldi -1 günde- gümrük işlemleri için. Öncesinde bekledim ancak kargo takibinde değişim olmayınca DHL'yi aradım, onlar da beni gümrük merkezine yönlendirdi.

Gümrük merkezinden 2-4 iş günü arasında sorununuz çözülecektir dendi, E-Mail, Tel no ve TCKN istediler. Herhangi bir ücret alınmadı benden ve 11 Ocak 2021 tarihinde ürün elime ulaştı.

Kutu gayet korunaklıydı, içinden orijinal HS35 kutusu çıkmıyor, kahverengi bir kutu ile geliyor ancak kutu içeriği aynı sıkıntı yok, fotoğraflarını ekleyeceğim.

Sonuç olarak üründen pek olmasa da Corsair RMA'sından memnun kaldım, ürün hakkında sorularınız varsa sorabilirsiniz.

Eski mici bulamadım.
 

Ekler

  • 20210112_154927.jpg
    20210112_154927.jpg
    103.3 KB · Hit: 434
  • 20210112_154936.jpg
    20210112_154936.jpg
    29.1 KB · Hit: 486
  • 20210112_155026.jpg
    20210112_155026.jpg
    176.5 KB · Hit: 445
  • 20210112_155055.jpg
    20210112_155055.jpg
    161 KB · Hit: 480
  • 20210112_155149.jpg
    20210112_155149.jpg
    102.3 KB · Hit: 454
Son düzenleme:

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,015
En İyi Cevap
2
Bu tür değişimleri marka mı yapıyor yoksa aldığınız yer mi? Mesela benim 5600xt'nin VRAM'leri haddinden fazla ısınıyor (sadece bende diğer kişilerde normal) Asus'a göndersem Asus değişim yapar mı? Yoksa tamir mi eder sadece?
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bu tür değişimleri marka mı yapıyor yoksa aldığınız yer mi? Mesela benim 5600xt'nin VRAM'leri haddinden fazla ısınıyor (sadece bende diğer kişilerde normal) Asus'a göndersem Asus değişim yapar mı? Yoksa tamir mi eder sadece?
Yazdım orada, direkt marka ile iletişime geçin.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,015
En İyi Cevap
2
Yazdım orada, direkt marka ile iletişime geçin.
Gördüm de asusta bu durum nasıl işliyor bunu merak ettim inşallah sorun çıkarmadan değişim yaparlar yada tamir ederler muhtemelen termal pedlerde sorun var. Umarım sorun yok deyip geri göndermezler.
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,044
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Elinize sağlık hocam
 

Balkız

80+ Gold
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
5,478
En İyi Cevap
5
Kulaklık hiç iyi durumda değil, kafa kısmı kırılmış durumda bir HS35 mevcut. Hiçbir baskı uygulamadım bunu belirteyim, iç iskelet demir ama bir yere kadar demir ve tam ucunda kırılmış yani çat diye ayrıldı. Bende bantladım hala çalışıyor ama :D.
Benim HS70 PRO'nun da kulağa takılan kısmı kırıldı. Hiçbir baskı uygulamadım, daha 6. ayında kırıldı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
934,029
Mesajlar
8,512,618
Üyeler
146,615
Son üye
gfb_kahraman
Top Bottom