Neler Yeni

Corsair HS35 1 yıllık uzun kullanım ve değişim süreci

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
Ben de durduk yere üst tarafı kırılan hs35 kulaklığımı incehesaba geri yolladım, servise yolladılar, gittiği gibi geri geldi, değişim veya tamir olmadı, diyecek bir şey yok rezalet.
İncrhesap'a değil Corsair'e yazacaktın.
 

goshawk

80+ Bronze
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
1,581
Dahası  
Reaksiyon skoru
958
İsim
Çağrı Ö
eline sağlık. garantisi dolmuş muydu yoksa devam ediyor muydu?
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370

goshawk

80+ Bronze
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
1,581
Dahası  
Reaksiyon skoru
958
İsim
Çağrı Ö
Devam ediyordu, hala ediyor.

Sağ kulaklık tarafında yukarı açılan yerler varya, oraya bak. Product Name falan yazar az altlara bak görürsün.
teşekkürler. garanti süreci hakkında güzel yazı olmuş.
 

~~Kamuran

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
1,977
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,205
İsim
~~Kamuran
Kulaklık hiç iyi durumda değil, kafa kısmı kırılmış durumda bir HS35 mevcut. Hiçbir baskı uygulamadım bunu belirteyim, iç iskelet demir ama bir yere kadar demir ve tam ucunda kırılmış yani çat diye ayrıldı.
2 ay kadar öncesinde olmalı, bir başkası, HS35 alınır mı? Konusunda kırıldı yazmıştın sanırım. Ben, bende öyle bir sorun yok demiştim .d Demez olaydım :D

Kulaklığın ''CORSAIR'' yazısının tam ortası ''S'' harfinin her iki tarafından oluşmuş bir çatlaklık var. Bunu biraz önce fark ettim, ne kulaklığı atarım ne de başka bir şey yaparım ki böyle bir şey olsun. Sorunsuz kullanıyorum ama ne zamana kadar kullanırım bilmiyorum. Bant yapıştırmaya denedim, altındaki kafa bandından pek bir şeyde yapamadım.

Corsair desteğe yazıp yazmama kararsızlığında kaldım, içimden bir ses kırılmadan yazarsan yardımcı olmazlar diyor, sence ne yapmalıyım?
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
2 ay kadar öncesinde olmalı, bir başkası, HS35 alınır mı? Konusunda kırıldı yazmıştın sanırım. Ben, bende öyle bir sorun yok demiştim .d Demez olaydım :D

Kulaklığın ''CORSAIR'' yazısının tam ortası ''S'' harfinin her iki tarafından oluşmuş bir çatlaklık var. Bunu biraz önce fark ettim, ne kulaklığı atarım ne de başka bir şey yaparım ki böyle bir şey olsun. Sorunsuz kullanıyorum ama ne zamana kadar kullanırım bilmiyorum. Bant yapıştırmaya denedim, altındaki kafa bandından pek bir şeyde yapamadım.

Corsair desteğe yazıp yazmama kararsızlığında kaldım, içimden bir ses kırılmadan yazarsan yardımcı olmazlar diyor, sence ne yapmalıyım?
Bende tam kırılmadan yazdım çatladı diye, net şekilde çek kanıtlarıyla at yardımcı olurlar.
 

~~Kamuran

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
1,977
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,205
İsim
~~Kamuran
net şekilde çek kanıtlarıyla at yardımcı olurlar.
İletişime geçtim ve geri dönüş yaptılar, uzun lafın kısası olarak,

''Arızalı birimi bize gönderin, ardından size yeni bir birim gönderelim. Bunun toplam geri dönüş süresi yaklaşık 2 hafta olacaktır.''

İyi güzel gönderirim ama nasıl göndereceğim, senden de ilk önce istemişlerdi sanırım, daha sonra kalsın demişlerdi, nasıl hallettin?
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
İletişime geçtim ve geri dönüş yaptılar, uzun lafın kısası olarak,

''Arızalı birimi bize gönderin, ardından size yeni bir birim gönderelim. Bunun toplam geri dönüş süresi yaklaşık 2 hafta olacaktır.''

İyi güzel gönderirim ama nasıl göndereceğim, senden de ilk önce istemişlerdi sanırım, daha sonra kalsın demişlerdi, nasıl hallettin?
Bana kargo kodu gelmemişti.
Kargo kodu geldiyse mail de gelmiştir.
O mailde yazar yapman gerekenler.
 

Kerm3438

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Kerim öznur
Selamlar, bugün 1 yıllık HS35 kullanımı ile karşınızdayım. 1 yıl içerisinde başıma neler geldi kulaklığa neler oldu anlatacağım.

İncelemeyi önceden yapmıştım sadece başıma gelenleri ve 1 yıllık kullanımı anlatacağım


Kulaklık ne durumda?

Kulaklık hiç iyi durumda değil, kafa kısmı kırılmış durumda bir HS35 mevcut. Hiçbir baskı uygulamadım bunu belirteyim, iç iskelet demir ama bir yere kadar demir ve tam ucunda kırılmış yani çat diye ayrıldı. Bende bantladım hala çalışıyor ama :D.

Mic Test?

Normalde mic test yapacaktım ama konuşurken kendimi çok garip hissettim merak edenler DC gelebilir :D.

DC: Furkan Aslan#6347

Şimdi tam 1 sene aktif olarak kullandım ve malzemesi cidden berbat, karpuz gibi yarılmasından belli zaten. Üstüne 3-4 aydan sonra iğrenç bir gıcırtı sesi başladı, buradan anlamalıydım çok gitmeyeceğini. Bunlar yetmezmiş gibi mikrofonu da buruştu, yapışkanı eridi en son çalışmayı bıraktı onun da fotoğraflarını ekleyeceğim.

Ayrıca bunları sadece benim yaşamadığımı ekleyeyim.

Yani kulaklık bu durumda, peki bunlar başınıza gelirse Corsair ne yapıyor?

Önce Corsair Support'a ticket attım, TR ile vaktinizi boşa harcamayın direkt Corsair ile iletişime geçin ve güzel bir İngilizce ile anlatın durumu, görsel eklemeyi de unutmayın. Seri numarası "Lot number" olarak geçiyor, bunu anlayana kadar beynim durmuştu.

Sonrasında sizden telefon numaranız, e posta ve adresinizi onaylamanız isteniyor, bunları da bu şekilde yazmalısınız;



Your Info:

Name:
Email:
Phone:

Product Info:

Part Number:
Serial Number:

Shipping Address:


Street 1:
Street 2:
Street 3:
City:
State:
Zip Code:
Country:
Bunları da yazdıktan sonra mailinize bilgilendirme için uzunca bir posta gelecektir. Bana gelen;
our return merchandise authorization (RMA) has been approved, and we have included a return label as an attachment to this message. Please carefully follow the instructions below to ensure a smooth return. Note that if a Corsair agent has given different return instructions specific to your situation, those instructions should be followed instead.

Include, as applicable for your product:

  • A copy of this document, showing the RMA number: ******** (burada RMA numaranız yazar)
  • All fans that came with coolers or cases being returned.
  • All modules of memory kits being returned, even if not all are faulty. Due to compatibility concerns, we do NOT replace partial kits. Failure to return all modules will result in your replacement being delayed until we receive the missing modules.
  • Modular DC cables that came with power supplies being returned.

Keep:

  • AC main power cable of any returning power supply
  • Records of your return shipment, especially tracking information. Corsair is not responsible for damage to, or loss of your return shipment.

Packing:

Use a padded envelope or box with packing material to protect your returning product. Damage incurred during shipping is not covered by the warranty. Your full name, RMA number 2003818866 and our shipping address must be on the outside of the package. For this purpose, we suggest printing this document and securely attaching the portion above the line to the outside of your package.

Shipping:

Once you've packed your returning product, ship the package to us. Choose a shipment option with tracking, otherwise we can't proceed with your RMA if your package is lost in the mail. We estimate a processing time of approximately 2-3 business days after your return arrives. After successful processing, replacements are sent at Corsair’s expense and tracking information will be provided via email.

If you’re shipping a system or storage device back to us, back up any personal data you have and remove any post-purchased solid-state drives or DRAM upgrades you might’ve installed. We will not return any SSDs or DRAM upgrades in your returned system.

For issues or updates concerning your return or replacement, please reach out to Corsair Customer Service by replying to this email. You can also get live service Monday to Friday, 7 AM - 5 PM Pacific Time via:

USA Toll Free Phone: 888-222-4346 (also free via Skype)
International Toll Free Phone: 0800-700-22700

Thank you for choosing Corsair!

Kind regards,

Corsair Customer Service

Şimdi bunları geçtikten sonra sıra geldi eski ürünü göndermeye, ee postada ücretsiz kod yok? Direkt mail attım ve DHL ücretsiz kod veremeyeceğini söylemiş adamlara, tekrar mail atarak gönderim ücretinin fazla olmasından bahsettim ve aldığım cevap:



Dear Furkan Aslan,

For some reason, our DHL pre-paid label generation system does not like your address. I have therefore changed your RMA order to replace-only, which means that we will be sending you out a replacement product without you having to send back your old product.

Yani eskisi sizde kalsın, yenisini biz gönderelim :).

DHL ile gönderdiler 29 Aralık 2020 tarihinde. Önce İstanbul'a geldi -1 günde- gümrük işlemleri için. Öncesinde bekledim ancak kargo takibinde değişim olmayınca DHL'yi aradım, onlar da beni gümrük merkezine yönlendirdi.

Gümrük merkezinden 2-4 iş günü arasında sorununuz çözülecektir dendi, E-Mail, Tel no ve TCKN istediler. Herhangi bir ücret alınmadı benden ve 11 Ocak 2021 tarihinde ürün elime ulaştı.

Kutu gayet korunaklıydı, içinden orijinal HS35 kutusu çıkmıyor, kahverengi bir kutu ile geliyor ancak kutu içeriği aynı sıkıntı yok, fotoğraflarını ekleyeceğim.

Sonuç olarak üründen pek olmasa da Corsair RMA'sından memnun kaldım, ürün hakkında sorularınız varsa sorabilirsiniz.

Eski mici bulamadım.
Adresi İngilizce mi yazdın?
 

Kerm3438

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Kerim öznur
Bu arada rma talebimi kabul ettiler bana siz göndermeyin vs. demediler fakat ön ödemeli kargo fişi gönderdiler yakın zamanda kargolayacağım ücretsiz bir şekilde ama kargo ücreti olarak 80$ ödenmiş gözüküyor kulaklık zaten 40$ neden masrafa gidilerde onun yerine sizin durum gibi yapmadılar anlamadım.
 
Top Bottom