İlkinde keserek, ikincisinde unutup kesmeden gönderdim ve ikisinde de sorunsuz ulaştı, bir aksama olmadı. Zaten takip etmeniz gereken adımları içeren bir pdf dosyası gönderiyorlar ona göre yapmanız yeterli. Kutunun dışına bir şey yapıştırmanıza gerek yok aslında, bunlar paketin üstüne koyulacakmış dediğinizde "Ben arabada yaparım onu." deyip kağıtlarla birlikte alıyorlar veya ikincisinde direkt poşet getirip önümde yapmıştı, sizin uğraşmanıza gerek yok. Kulaklığın kolisi bir tık küçük olacaktır diye tahmin ediyorum, kargo etiketini A3 kağıda bastırırsanız kolinin üstüne sığacak şekilde iyi olur yoksa A4'ü kutunun üstüne tam sığdıramadığı için A3 bastırmakla uğraşıyor çalışan kişi sizin süreciniz uzayabilir biraz.0704 ile başlayan dosyayı, cizginin üst kısmını kesip kutunun dışına yapıştırın yazmışlar mailde.
Size gönderdikleri Commercial Invoice fatura yerine geçiyor, faturanızı ekstra koymanıza gerek yok ancak Commercial Invoice garanti belgesi olarak geçmiyor yani bu değişimden sonra garanti kağıdınız yine ilk faturanız olacak. Ürünün yenisini gönderirlerse şu anki kaydınız olan RMA numarasını alıp ürünün kutusunun bir yerine koymanızı veya bir yere kaydetmenizi tavsiye ediyor Corsair. Böylece ileride tekrar sorun yaşarsanız ve faturadaki ürünün seri numarası ile sizdeki uyuşmuyor derlerse RMA numarası ile önceden değişim yapıldığını belirtirsiniz.Anladım, yarın kurye çağıracağım. Bakalım gelen kurye çalışanı nasıl bir yol izleyecek. Bu arada kulaklığımın faturasını RMA talebi açtığımda pdf olarak istemişlerdi ben de mail üzerinden gönderdim. Ayriyetten çıktısını alıp kutuya koymam gerekmiyor değil mi?
Evrakları az önce a4 olarak bastırttım. Kutu boyutuna ucu ucuna denk geldi. Umarım bir sorun çıkmaz.İlkinde keserek, ikincisinde unutup kesmeden gönderdim ve ikisinde de sorunsuz ulaştı, bir aksama olmadı. Zaten takip etmeniz gereken adımları içeren bir pdf dosyası gönderiyorlar ona göre yapmanız yeterli. Kutunun dışına bir şey yapıştırmanıza gerek yok aslında, bunlar paketin üstüne koyulacakmış dediğinizde "Ben arabada yaparım onu." deyip kağıtlarla birlikte alıyorlar veya ikincisinde direkt poşet getirip önümde yapmıştı, sizin uğraşmanıza gerek yok. Kulaklığın kolisi bir tık küçük olacaktır diye tahmin ediyorum, kargo etiketini A3 kağıda bastırırsanız kolinin üstüne sığacak şekilde iyi olur yoksa A4'ü kutunun üstüne tam sığdıramadığı için A3 bastırmakla uğraşıyor çalışan kişi sizin süreciniz uzayabilir biraz.
Hocam tekrardan merhaba. Konuda belirttiğiniz kargo poşeti dışı, kargo paketlerine şeffaf bir ceplik yapıştırıyorlar. İçerisine fatura felan koymak için. Kargo poşeti dışı dediğiniz, o cepliğin dışı mı oluyor?10-12sefer rmaya ürün gönderdim, hepsi bu şekildeydi bir sorun çıkmadı.
Evet hocam.Evrakları az önce a4 olarak bastırttım. Kutu boyutuna ucu ucuna denk geldi. Umarım bir sorun çıkmaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam tekrardan merhaba. Konuda belirttiğiniz kargo poşeti dışı, kargo paketlerine şeffaf bir ceplik yapıştırıyorlar. İçerisine fatura felan koymak için. Kargo poşeti dışı dediğiniz, o cepliğin dışı mı oluyor?
Tüm evrakları hazırladım. Ticari faturanın 3 kopyasına da tarih ve imza atmamı istemişlerdi. Dalgınlığıma geldi ilk kopyasına imzaya ek olarak isim, soy isim de yazdım. Hem de türkçe karakterlerle . Diğer iki kopyası tam istedikleri gibi ama. Bu yetmiyormuş gibi bir de tarih kısmına bugünün tarihini yazdım ama UPS kargo talep oluşturmama rağmen gelmedi. Sanırım yarın gelicekler. Tüm bunlar bir sorun çıkarır mı acaba?Evet hocam.
Bir sıkıntı olmaz hocam Çok paniksiniz, o kadar detaylı bir işlem değil. RMA numarasından anlarlar zaten.Tüm evrakları hazırladım. Ticari faturanın 3 kopyasına da tarih ve imza atmamı istemişlerdi. Dalgınlığıma geldi ilk kopyasına imzaya ek olarak isim, soy isim de yazdım. Hem de türkçe karakterlerle . Diğer iki kopyası tam istedikleri gibi ama. Bu yetmiyormuş gibi bir de tarih kısmına bugünün tarihini yazdım ama UPS kargo talep oluşturmama rağmen gelmedi. Sanırım yarın gelicekler. Tüm bunlar bir sorun çıkarır mı acaba?
Her şeyin ilkinde olması gerekenden fazla irdeliyorum. Haklısınız vallaBir sıkıntı olmaz hocam Çok paniksiniz, o kadar detaylı bir işlem değil. RMA numarasından anlarlar zaten.
Hocam benim bir de Ryzen 5 3600 işlemcim var. Bu işlemcim de arızalı fakat manuel voltaj girerek sorunu kısmen çözdüm. 3 yıllık garantisinin bitmesine 4 ay var. Benim işlemcinin yetkili servisi Destech Bilişim imiş. Ama onlar da 2 yıllık garanti bittiği için destek vermiyolar. Markaya gönderin dediler. Ben de AMD ile iletişime geçtiğimde RMA işlemleri için yardımcı olacaklarını belirttiler. Ama beni en çok endişelendiren gümrük ve kargo masrafları olduğu söyledim. Onlar da ''Arızalı işlemciniz için garanti talep etmek istediğinizi anlıyorum.Her şeyin ilkinde olması gerekenden fazla irdeliyorum. Haklısınız valla
Hayır göndermedim ama göndermeye değmez bence. 2tane fan için 100tl vergi ödedim. İşlemciyi gönderim ücreti pttlye dahi minimum 500-600tl olsa 100tl vergi desen şu bu desen işlemciden pahalıya geliyor...Hocam benim bir de Ryzen 5 3600 işlemcim var. Bu işlemcim de arızalı fakat manuel voltaj girerek sorunu kısmen çözdüm. 3 yıllık garantisinin bitmesine 4 ay var. Benim işlemcinin yetkili servisi Destech Bilişim imiş. Ama onlar da 2 yıllık garanti bittiği için destek vermiyolar. Markaya gönderin dediler. Ben de AMD ile iletişime geçtiğimde RMA işlemleri için yardımcı olacaklarını belirttiler. Ama beni en çok endişelendiren gümrük ve kargo masrafları olduğu söyledim. Onlar da ''Arızalı işlemciniz için garanti talep etmek istediğinizi anlıyorum.
Lütfen, Türkiye'deki sıkı ithalat gümrük mevzuatı nedeniyle, bir kişiye ücretsiz olarak ikame gönderi göndermemizin zor olduğunu unutmayın.
Lütfen daha sonra RMA değişim gönderisi geldiğinde ithalat ücretlerini ödeyeceğinizi kabul ettiğinizi teyit eder misiniz? RMA yetkilendirmesi konusunda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Bu teklifle ilgili endişeleriniz varsa, yerel olarak tedarikçinizle ürün değişimini araştırmak isteyebilirsiniz'' şeklinde bir cevap verdiler.
Siz daha önceden bir işlemciyi RMA'ya gönderdiniz mi?
Bazı kişilerin gümrük ve kargo masraflarının hepsini AMD karşılamış. Şans işi heralde.Hayır göndermedim ama göndermeye değmez bence. 2tane fan için 100tl vergi ödedim. İşlemciyi gönderim ücreti pttlye dahi minimum 500-600tl olsa 100tl vergi desen şu bu desen işlemciden pahalıya geliyor...