NakreS14
80+ Platinum
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 13,149
- En İyi Cevap
- 25
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 9,071
- İsim
- Serkan
Hayırlı olsun artık diğer internet servis sağlayıcılarına geçebilirsinMillenicom iptal sürecini hızlıca gerçekleştirdim ve 4 Saat önce TurkTelekom ile görüşmeleri başlatıp yarın saat 11 için randevu aldım.
Yarın 11'de TT ekibi gelip inceleme yapacaktı ve eğer bağlanıyorsa VDSL bağlayacaklardı, bağlanmıyorsa başvurumu iptal edeceklerdi. Fakat TT ekibi telefon görüşmesinden 1 saat 45 dakika sonra beni aradı ve geldiklerini söyledi, başta çok şaşırdım. Eve girdiler baktılar inceleme yaptılar kabloları, sonra santrale doğru yola koyuldular.
Fark ettiler ki benim bağlı olduğum santral kutusu yanlış, evimden oldukça uzak 450m kadar, üstelik evimin 50 metre yanında farklı bir santal kutusu olmasına rağmen.
Gelen TT ekibine çok teşekkür ediyorum hemen üst yetkililerle görüşüp benim portumu evimin hemen yanındaki VDSL santraline transfer ettiler, yaklaşık 20 dakikada içerisinde santralden evime kablo çekip VDSL bağlantımı gerçekleştirdiler.
TT ekibinden arkadaşların kurulum ve incelemeleri sonucunda hat değerlerimin çok iyi olduğunu ve paketimin iki katı kadar hızı rahatlıkla desteklediğini söylediler.
Şu anda 50MBs VDSL kullanmaktayım ve hattım 98Mb/s hıza kadar destekliyor.
TT İnternet servisi 4 saat içinde bütün geçiş işlemlerini yaptı ve internetimi hazır hale getirdi, günlerce beklemeden nasıl 4 saatte hallettiler aklım almıyor ama sevinçle belirtmeliyim ki sorunum çözüldü.
Şu anda 56Mbs download 9MBs Upload almaktayım,
günlerdir o ISS bu ISS uğraş uğraş dur, bir türlü olmadı ama gelip TT ekibi 4 saat içerisinde halleti, gerçekten çok garip bir durum anlam veremiyorum, ama neticede sorunum çözüldü destek olan herkese teşekkür ederim.
Sorun çözüldü.