Millenicom iptal sürecini hızlıca gerçekleştirdim ve 4 Saat önce TurkTelekom ile görüşmeleri başlatıp yarın saat 11 için randevu aldım.
Yarın 11'de TT ekibi gelip inceleme yapacaktı ve eğer bağlanıyorsa VDSL bağlayacaklardı, bağlanmıyorsa başvurumu iptal edeceklerdi. Fakat TT ekibi telefon görüşmesinden 1 saat 45 dakika sonra beni aradı ve geldiklerini söyledi, başta çok şaşırdım. Eve girdiler baktılar inceleme yaptılar kabloları, sonra santrale doğru yola koyuldular.
Fark ettiler ki benim bağlı olduğum santral kutusu yanlış, evimden oldukça uzak 450m kadar, üstelik evimin 50 metre yanında farklı bir santal kutusu olmasına rağmen.
Gelen TT ekibine çok teşekkür ediyorum hemen üst yetkililerle görüşüp benim portumu evimin hemen yanındaki VDSL santraline transfer ettiler, yaklaşık 20 dakikada içerisinde santralden evime kablo çekip VDSL bağlantımı gerçekleştirdiler.
TT ekibinden arkadaşların kurulum ve incelemeleri sonucunda hat değerlerimin çok iyi olduğunu ve paketimin iki katı kadar hızı rahatlıkla desteklediğini söylediler.
Şu anda 50MBs VDSL kullanmaktayım ve hattım 98Mb/s hıza kadar destekliyor.
TT İnternet servisi 4 saat içinde bütün geçiş işlemlerini yaptı ve internetimi hazır hale getirdi, günlerce beklemeden nasıl 4 saatte hallettiler aklım almıyor ama sevinçle belirtmeliyim ki sorunum çözüldü.
Şu anda 56Mbs download 9MBs Upload almaktayım,
günlerdir o ISS bu ISS uğraş uğraş dur, bir türlü olmadı ama gelip TT ekibi 4 saat içerisinde halleti, gerçekten çok garip bir durum anlam veremiyorum, ama neticede sorunum çözüldü destek olan herkese teşekkür ederim.
VDSL kutusunun arızalı olduğunu bile bile Milenicom'a geçmeye çalışarak sende biraz suçlu oluyorsun bence hocam.
Firmalar zaten başlı başına suçlu ama bile bile ikinci bir aksiyona girmek gereksizdi bence.
Millenicom iptal sürecini hızlıca gerçekleştirdim ve 4 Saat önce TurkTelekom ile görüşmeleri başlatıp yarın saat 11 için randevu aldım.
Yarın 11'de TT ekibi gelip inceleme yapacaktı ve eğer bağlanıyorsa VDSL bağlayacaklardı, bağlanmıyorsa başvurumu iptal edeceklerdi. Fakat TT ekibi telefon görüşmesinden 1 saat 45 dakika sonra beni aradı ve geldiklerini söyledi, başta çok şaşırdım. Eve girdiler baktılar inceleme yaptılar kabloları, sonra santrale doğru yola koyuldular.
Fark ettiler ki benim bağlı olduğum santral kutusu yanlış, evimden oldukça uzak 450m kadar, üstelik evimin 50 metre yanında farklı bir santal kutusu olmasına rağmen.
Gelen TT ekibine çok teşekkür ediyorum hemen üst yetkililerle görüşüp benim portumu evimin hemen yanındaki VDSL santraline transfer ettiler, yaklaşık 20 dakikada içerisinde santralden evime kablo çekip VDSL bağlantımı gerçekleştirdiler.
TT ekibinden arkadaşların kurulum ve incelemeleri sonucunda hat değerlerimin çok iyi olduğunu ve paketimin iki katı kadar hızı rahatlıkla desteklediğini söylediler.
Şu anda 50MBs VDSL kullanmaktayım ve hattım 98Mb/s hıza kadar destekliyor.
TT İnternet servisi 4 saat içinde bütün geçiş işlemlerini yaptı ve internetimi hazır hale getirdi, günlerce beklemeden nasıl 4 saatte hallettiler aklım almıyor ama sevinçle belirtmeliyim ki sorunum çözüldü.
Şu anda 56Mbs download 9MBs Upload almaktayım, günlerdir o ISS bu ISS uğraş uğraş dur, bir türlü olmadı ama gelip TT ekibi 4 saat içerisinde halleti, gerçekten çok garip bir durum anlam veremiyorum, ama neticede sorunum çözüldü destek olan herkese teşekkür ederim.
Diğer ISS'lerin böyle bir yetkisi yok ondandır, keşife gelen TT ekibindeki adam beni şahsi numarasından arayıp görüştü konu hakkında bilgi aldı, evin etrafını keşfederken yakındaki santal kutusunu fark edip üst yetkili Şeflerle görüşüp onay almış kendi insiyatifini kullanarak benim portumu diğer santrale aktardı.
Turknet vb ISS'lerin böyle bir şanslarının olmaması üzücü, olsaydı çok daha iyi hizmeti çok daha makul fiyatlarla verebilerlerdi eminim.
Şu anda 50MBs FIBERNET paketine 149TL ödeyeceğim aylık. Sağlık olsun 12 Ay tahaaüt sonunda TurkNet vb farklı ISS'lere yönelmeyi düşünüyorum.
Diğer ISS'lerin böyle bir yetkisi yok ondandır, keşife gelen TT ekibindeki adam beni şahsi numarasından arayıp görüştü konu hakkında bilgi aldı, evin etrafını keşfederken yakındaki santal kutusunu fark edip üst yetkili Şeflerle görüşüp onay almış kendi insiyatifini kullanarak benim portumu diğer santrale aktardı.
Turknet vb ISS'lerin böyle bir şanslarının olmaması üzücü, olsaydı çok daha iyi hizmeti çok daha makul fiyatlarla verebilerlerdi eminim.
Şu anda 50MBs FIBERNET paketine 149TL ödeyeceğim aylık. Sağlık olsun 12 Ay tahaaüt sonunda TurkNet vb farklı ISS'lere yönelmeyi düşünüyorum.
TurkNet’e geçiş yaparken 100Mb/s tek fiyat denildi, daha geçiş işlemleri bitmemişken 50Mb/s denildi, 100 için ekstra ücret istendi.
O zamanlar 8Mb/s internet olduğu için 50mb/s’ye bin şükür dedim geçiş yaptım.
Yaptığım günden beri aldığım en yüksek hız 14Mbs, Paket bilgilerim’e baktığımda 50 görünüyor.
TurkNet ile görüştüm böyle böyle vaat ettiğimiz hızları verin dedim ardından olaylar patlak vermeye başladı…
ADSL kullandığımı VDSL2+’a geçiş yapacaklarını söylediler 24 saat beklettiler, ardından işlemin tamamlandığını ve Türk Telekom saha ekiplerinin portunu VDSL’e bağlayacağını bu işlemin 3 gün süreceğini söylediler tamam dedim.
İnternetsiz geçen 3 günün ardından mesaj geldi, işlem başarıyla tamamlanmıştır diye. Fakat hiçbir şekilde internete erişemedim, destek kaydını otomatik olarak kapattılar yeni açtıklarıma bir türlü cevap alamadım 2 gün boyunca.
Dün tekrar iletişim kurabildim, saha ekipleri arıza tespiti için işleme koyuldu 36 saat bekleyin denildi.
36 saat daha bekledik ve az önce Türk Telekom aradı.
Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler.
Şimdi ben zaten günlerdir internetsizim ve internetimden şikayetçi iken, eski kötü vaat ettiklerini veremedikleri internetime dönmek için tekrar 3 iş günü mü bekleyeceğim?
Madem bozuk bunu bile bile neden takıyorsunuz portu?
Bozuk olduğunu TurkNet bilmiyor mu daha önce şikayet gelmemiş bu olay yaşanmamış mı bu konu üzerinden? Bozuksa neden beni VDSL’e geçiriyorsunuz, üstüne üstlük paketimi yükselttim ekstra ücret karşılığında.
Destek ekini altyapımın 70Mb’s’e kadar desteklediğini söylüyor ben daha 14 üstü göremedim.
Bu nasıl bir iletişimsizliktir, zerre memnun değilim iptal işlemlerini derhal başlattım, hala ne arayan var ne soran zerre umurlarında değil muhattap bulamıyorsunuz karşınızda.