Peki şu fps göstergesini kalıcı olarak kullanmak için hangi kodu yazmak gerekli acaba?Her oyun açıldığında +graph yazmak yoruyor.Sunucun tazeleme hızıdır. Tickrate ne kadar olursa sunucuya o kadar bilgi gider. Monitör tazeleme hızı gibi düşünün. Tickrate arttıkça mermiler daha düzgün gider. CS:GO resmi sunucuları 64 Tick, Valorant 128 Ticktir.
+graph geçici bir komuttur. Kalıcı olmasını istiyorsanız = net_graph 1 yazın. Kapatmak için net_graph 0, fps göstergenizi en sağa almak için = net_graphpos 1, fps göstergenizi en sola almak için = net_graphpos 3, fps göstergenizi ortaya almak için = net_graphpos 2 yazın.Peki şu fps göstergesini kalıcı olarak kullanmak için hangi kodu yazmak gerekli acaba?Her oyun açıldığında +graph yazmak yoruyor.
Bunları oyun içerisindeki konsol bölümüne mi yazmalıyım,yoksa oyunun başlatma seçeneklerine mi hocam?+graph geçici bir komuttur. Kalıcı olmasını istiyorsanız = net_graph 1 yazın. Kapatmak için net_graph 0, fps göstergenizi en sağa almak için = net_graphpos 1, fps göstergenizi en sola almak için = net_graphpos 3, fps göstergenizi ortaya almak için = net_graphpos 2 yazın.
Konsol bölümüne 1 kez yazmanız yeterli. Oyunu silip tekrar yüklediğinizde bu komutu tekrar yazmanız gerekebilir. Zaten sürekli sil yükle yapmadığımız için sorun yok. = olmadan yazın.Bunları oyun içerisindeki konsol bölümüne mi yazmalıyım,yoksa oyunun başlatma seçenklerine mi hocam?
Yani hocam ben bu fps bölümünün kalıcı olarak kalması için net_graph 1 'mi yazmalıyım?Konsol bölümüne 1 kez yazmanız yeterli. Oyunu silip tekrar yüklediğinizde bu komutu tekrar yazmanız gerekebilir. Zaten sürekli sil yükle yapmadığımız için sorun yok. = olmadan yazın.
Evet hocam kalıcı olması için net_graph 1 yazmanız yeterli. Diğerleri pozisyonunu ve büyüklüğünü ayarlıyor. Onlarda kalıcıdır.Yani hocam ben bu fps bölümünün kalıcı olarak kalması için net_graph 1 'mi yazmalıyım?
Diğer kodlar anladığım kadarıyla göstergenin pozisyonunu değiştiriyor.