DeepCool LS520 mı LS520 SE'mi?

r137

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
211
Reaksiyon skoru
37
Şu an daha güncel olan SE modeli daha uygun:


Düz model:


Sizce hangisi tercih edilmeli, karşılaştırma sitelerinde çok bir fark göremedim:


Bu fiyat aralığında daha iyi bir tercih var mı?

Ryzen 7700X ile kullanmayı düşünüyorum.
 
Şu an daha güncel olan SE modeli daha uygun:


Düz model:


Sizce hangisi tercih edilmeli, karşılaştırma sitelerinde çok bir fark göremedim:


Bu fiyat aralığında daha iyi bir tercih var mı?

Ryzen 7700X ile kullanmayı düşünüyorum.
Hangisinin görüntüsünü beğendiysen onu al. Performans anlamında Arctic ilk sırada, ikinci sırada bu model ve lianli galahad var. Geleceğe yatırım olsun istersen 360lığı 3100 civarındaydı deepcoolun.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137
Hangisinin görüntüsünü beğendiysen onu al. Performans anlamında Arctic ilk sırada, ikinci sırada bu model ve lianli galahad var. Geleceğe yatırım olsun istersen 360lığı 3100 civarındaydı deepcoolun.
Stokta yok sanırım o model.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137
2 Side aynı sadece pompa tasarımı farklı tip olarak ikiside tipatip ayni
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137
se modeli geldi bildiriyorum kabloların hepsi ortada chained deği.l adam akıllı yapabilecek olanlar se alsın kablolama yapmaya vakti ve beyni olmayanlar mesela ben uğraşamam diyerek geçiştiriyom bi ara bişi sökcem herşeyi söküyom neyse benim kasam küçük ve 240mm yukarda yeri var ama benim bilmediğim şuydu 240mm fan için radyatör değil artık kasamın önde açma kapama tuşu usbleri falan yok bir tane switche bağladım ve köşeleri tutan vidayı aççak ucum olmadığındsn vidaya geliyodu takamıyodum aldım elime penseyi büktüm vida aşağı bakıyodu yukarı bakıyor vede anakart plaketi yüzünden tam oturmadı kendim vida deliği deldim fazladan kasa dışına taksam daha kolaymış ama iş işten geçti yapıcak bişi yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,917
Mesajlar
11,082,471
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top