Neler Yeni

Yardım Deği̇şi̇mden Gelen Ürünün Cayma Süresi̇ Yeni̇leni̇r Mi̇?

Katılım
6 Kasım 2022
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
User
Merhabalar, itopyadan 8 kasımda bir monitör aldım. ölü pikselden dolay değişime yolladım ve değişim yapılıp 21 kasımda yeni monitörü teslim aldım. fakat bu monitörde de ölü piksel ve sıkışmış piksel mevcut. benim cayma hakkım fatura tarihindeki 8 kasımda mı başlar yoksa 21 kasımda değişimden gelen monitöre göre mi başlar?
 

meth4sX

80+
Katılım
23 Temmuz 2021
Mesajlar
476
Dahası  
Reaksiyon skoru
176
Yaş
34
İsim
ahmet alaca
Olması gereken durum belli gene kusurlu bir ürün var ortada. İade ya da değişim hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
 
Katılım
6 Kasım 2022
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
User
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Olması gereken durum belli gene kusurlu bir ürün var ortada. İade ya da değişim hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
ben de öyle düşünüyorum. müşteri hizmetlerini aradığımda biri değişimden gelen ürün tarihinden itibaren dedi. diğeri faturada ne yazıyorsa odur dedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

+
 
Son düzenleme:
Top Bottom