grkmhllgl
80+
- Katılım
- 28 Ocak 2024
- Mesajlar
- 138
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 97
- İsim
- Görkem Haliloğlu
Garantisi devam eden (gigabyte rtx 2060 windforce oc 12g) ekran kartım sinerji ve vektron elektronik tarafından 2 şubat tarihinde servise verildi. Tüm sistemimi yolladım kontrol etmeleri için sorun ekran kartı olduğu anlaşıldı ve servisine yollandı bunda bir problem yok. Yetkili servis değişim ve iade raporunu onayladı tarih 8 şubat. Tam olarak 14 gün oldu. Vektron elektronik mail kontrolü yapmadı daha sonra 16 şubat tarihinde onlara baskı yapmam sonucunda maile ulaştılar. Bana ilgileneceklerini söylediler bende beklemedeyim dedim ve halla daha bekliyorum. Yasal süreç doldu. Para iadesini asla istemediğimi belirterek '' muadil yada misli ile değişim'' talep ettiğimi söyledim. Dediğim gibi süre doldu yada pazartesi dolacak. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Sizce beklemeli miyim? Sinerji ile sorun yaşamak istemiyorum. İşimin hızlı çözülmesini istiyorum artık. Bana tarih verseler çözüm için yine beklerim ama hiç bir gelişme yok. Bilgili arkadaşlar nasıl bir yol izlemeliyim.
Değişim raporu vektron elektronikte, onlar benim adıma gönderdikleri için. THH başvurusu yaparsam hangi belgelere ihtiyacım olacak.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Değişim raporu vektron elektronikte, onlar benim adıma gönderdikleri için. THH başvurusu yaparsam hangi belgelere ihtiyacım olacak.
Son düzenleme: