Diesel'in saatleri nasıl?

Aragon

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
352
Reaksiyon skoru
162
Dostlar saat alacağım fakat Diesel'in saatlerinin tasarımı çok hoşuma gitti. Diesel markasını kullanmış olan kişiler saatleri hakkın da yorum bırakabilir mi?
 
Yakın bir arkadaşımda vardı, malzeme kalitesine ve saatin neredeyse günlük yarım saniye civari kayması sebebiyle sevemediğim bir markadır. Tasarımı güzel ama ben o parayı o saate vermezdim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,895
Mesajlar
11,071,432
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top