Neler Yeni

Doa sebebi ile gönderilen iPhone 14 plus tamir edildi

Bys1

80+
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Behçet yiğit solmaz
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
 

Clyde

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2022
Mesajlar
1,155
Dahası  
Reaksiyon skoru
545
Konum
Adana
İsim
Yiğit Özdemir
İlgilendiği Kategoriler
Telefon. Bilgisayar. Monitör. Kulaklık.
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
Aldığınız ürün ne olursa olsun ilk önce kendi servisi ile görüşün. Aracılara ulaşmayın. Çünkü araya aracı girdiği zaman umursamıyorlar değişim ile uğraşmak yeniden kayıt yapmak istemeyenler de tamir diye gönderiyor ürün değişim değil tamir oluyor. Eğer ki cihazı geri alırsan arka ve ön kameraların iç lensine bak. Toz varsa teslim alma.
 

Bys1

80+
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Behçet yiğit solmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Aldığınız ürün ne olursa olsun ilk önce kendi servisi ile görüşün. Aracılara ulaşmayın. Çünkü araya aracı girdiği zaman umursamıyorlar değişim ile uğraşmak yeniden kayıt yapmak istemeyenler de tamir diye gönderiyor ürün değişim değil tamir oluyor. Eğer ki cihazı geri alırsan arka ve ön kameraların iç lensine bak. Toz varsa tesli
Hocam attığınız cevabı kaldırırsanız sevinirim konunun dagilmasi istemiyorum. Bana faydasi olacak hiçbir cevap yok yazınizda
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
9,066
Merhaba
Teknosadan aldığım iPhone 14 plus cihazımin flash (el fenerinin) stabil çalışmaması sonucu 20.gününde
değişim talebi ile teknosaya gittim. Teknosa da sorunu yazıp cihaz değişim talep ediliyor ibaresi ve gönderim nedenine DOA yazarak kvk servisine gönderdi.
Kvk da ürünü sonrasında appleye göndermis
Apple da ürünü tamir etmiş geri göndermis.
Şuan ürünüm teknosada teslim almadim. Durumu KVK ile görüşeceklerini söylediler.
Benzer bir süreç yaşayan varmıdır? Tüketiciye gitmeden en hızlı nasıl çözebilirim
doa'da 6 ay içinde oluşan arızalar fabrikasyon arıza kabul edilerek birebir değişim yada para iadesi yapılır bunun için tüketiciye seçimlilik hakkı sorulmalıdır. direkt tamir edildi ise bu tkk'na aykırı bir durum. yapacağınız tek şey yazılı bir şekilde sorunu anlatan bir mail göndermek ve gelen cevaba göre thh'ine başvuruda bulunmak. mail attığınızda gelen cevaba göre hareket edin. ve ilk mailde değişim yapılmaz ise thh vereceğinizi söyleyin. başka türlü bir şey yapamazsınız. Değişim yapmazlar ise thh dava açın. ek olarak ürünü teslim alırsanız tamiri kabul etmiş sayılırsınız. Bırakın bi süre onlarda kalsın yazışmayı maille sürdürün.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
960,871
Mesajlar
8,713,333
Üyeler
151,627
Son üye
ahah4422
Top Bottom