Donanım Arşivi Sistemleri

emrahclkl

80+
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
79
Reaksiyon skoru
22
Arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten başarılı bir şekilde sistem tavsiyeleri yapıyor ardakaş.Yani gönül rahatlığıyla herkes alabilir 1 ay oldu alalı hiçbir sıkıntı yaşamadım.Kendim ayrıca topladığımda fahiş bir fiyat farkı ortaya çıkıyor.Adamın çabasını tam olarak burada gördüm.Kendisi büyük bir alkışı hakediyor bence.Teşekkür ederim şuan kullandığım sistem içinde kendisine .Başarılar diliyorum kardeşim.
 
Arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten başarılı bir şekilde sistem tavsiyeleri yapıyor ardakaş.Yani gönül rahatlığıyla herkes alabilir 1 ay oldu alalı hiçbir sıkıntı yaşamadım.Kendim ayrıca topladığımda fahiş bir fiyat farkı ortaya çıkıyor.Adamın çabasını tam olarak burada gördüm.Kendisi büyük bir alkışı hakediyor bence.Teşekkür ederim şuan kullandığım sistem içinde kendisine .Başarılar diliyorum kardeşim.
Aldiginiz sistemi belirtirseniz daha iyi olucaktir :D.
 
Arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten başarılı bir şekilde sistem tavsiyeleri yapıyor ardakaş.Yani gönül rahatlığıyla herkes alabilir 1 ay oldu alalı hiçbir sıkıntı yaşamadım.Kendim ayrıca topladığımda fahiş bir fiyat farkı ortaya çıkıyor.Adamın çabasını tam olarak burada gördüm.Kendisi büyük bir alkışı hakediyor bence.Teşekkür ederim şuan kullandığım sistem içinde kendisine .Başarılar diliyorum kardeşim.
Güzel yorumun için teşekkürler eksik olmayın ?
 
Arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten başarılı bir şekilde sistem tavsiyeleri yapıyor ardakaş.Yani gönül rahatlığıyla herkes alabilir 1 ay oldu alalı hiçbir sıkıntı yaşamadım.Kendim ayrıca topladığımda fahiş bir fiyat farkı ortaya çıkıyor.Adamın çabasını tam olarak burada gördüm.Kendisi büyük bir alkışı hakediyor bence.Teşekkür ederim şuan kullandığım sistem içinde kendisine .Başarılar diliyorum kardeşim.
Ben de birebir sana katılıyorum birader. Her şeyiyle takdire şayan bir abim Abdullah abim. Ciddi manada bilgilendirici ve ekonomik konuda da elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum kendisine. Başarılarının devamını diliyorum.
 
Tek bir konuda sıkıntı yaşıyorum o da monitörüm 720p diye sanırım bu yüzden darboğaz yapar mı bilgisayar bunun hakkında bir ufak yardımına ihtiyacım var kankam.
Islemci darbogazi olma ihtimali var cunku cozunurluk dustugunde ekran kartindaki yuk azalir ve bu yuk islemcine biner.
 
Ben de birebir sana katılıyorum birader. Her şeyiyle takdire şayan bir abim Abdullah abim. Ciddi manada bilgilendirici ve ekonomik konuda da elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum kendisine. Başarılarının devamını diliyorum.
Hele bir sistem çıkardı bir ara monitörlü falan.3000 TL'ye.Bu piyasada bunu yapabilecek kimse yok şuan.O sistem işin sonuydu kaçırmasaydık keşke.Meyve veren ağacı taşlıyorlar o yüzden böyle bir yorum yapayım dedim bende.
 
Islemci darbogazi olma ihtimali var cunku cozunurluk dustugunde ekran kartindaki yuk azalir ve bu yuk islemcine biner.
Yani sorun monitörden 1080pye geçtiğimde sıkıntı kalmaz diyorsun değil mi?
 
Arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum ve gerçekten başarılı bir şekilde sistem tavsiyeleri yapıyor ardakaş.Yani gönül rahatlığıyla herkes alabilir 1 ay oldu alalı hiçbir sıkıntı yaşamadım.Kendim ayrıca topladığımda fahiş bir fiyat farkı ortaya çıkıyor.Adamın çabasını tam olarak burada gördüm.Kendisi büyük bir alkışı hakediyor bence.Teşekkür ederim şuan kullandığım sistem içinde kendisine .Başarılar diliyorum kardeşim.
9 aydır V4 kullanıyorum tek kelimeyle mükemmel bir sistem <3 internet kafeye gittiğimde bana 4.000 demişti ben 3.400'e almıştım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,700
Mesajlar
11,069,861
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top