Neler Yeni

@donanimarsivi Paylaşımlı GamePower 27'' Ekran Mağduriyeti

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

bercan

80+
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Berkan
Iadenin onaylanmasi ve kartina paranin iade edilmesi icin yasal bir sürec var. kimse kafasina gore iade suresi belirlemiyor. 2. urunu almak da senin kararin. odeyemicektin madem almasaydin. Abdullah abi hergun 10 larca urun paylasiyor. Adamin hic bir urun icin DA guvencesiyle diye bir soylemi oldugunu sanmiyorum. Bu yazida adinin gecmesi bile sacma geldi
Satıcı ürünü alır eğer gönderdiği gibiyse iade onaylar. 2. Ürünü almak benim kararım neye göre? Satıcı iade edin gönderdiğimiz gibi iade onaylayalım dediği için. Nereden ne anlamak istiyorsun bilmiyorum. Fakat ben tüketiciyim her yerden alışveriş yapmam. Eğer güvenilir kişiler öneriyor güvenerek yaparsın. Belki de Abdullah böyle konuları hiç bilmiyor. Satıcı kendisine göre hareket ediyor.
Hocam tek taraflı bakıyorsunuz, klasik prosedür bu. Satıcı alıp bozmadı satıp kar etmek istiyor, servise gönderilir ürün servis iade onayı verir ve ürün iadeniz olur. Bu arada satıcı burada iyi davranmış normalde servise siz gönderirsiniz ve iade onayı aldıktan sonra ürünü onunla birlikte kargolarsınız.
Satıcı telefonda teknik servis demiyor ki. Gönderdiğimiz gibi geri gönderin iade alalım diyor. Hatta değişim dedi ben istemedim.
sistemin işleyişini bilmediğin belli senin ürünü bozmadığın ne malum elinde görsel varmı yada kutusunu açıp denerken ? satıcı bunu nerden bilecek belki ürün gelirken bozuldu vs vs zaten teknik servis onayı olmadan iade gerçekleşmiyor elektronik ürünlerde
Sizin benim neyi bilio bilmediğim değil ki mevzu. Kutu açılış videosu var evet ne oldun şimdi sen? Çok biliyorsunuz ya ürünü bozmadığımın o şekilde olduğunun videosu var ne oldu? Bir tek sen mi netten alışveriş yapıyorsun? Kişisel eleştirmeyi bırakın. Çözüm üretmek adına buradayım.
 

WhoCares

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
4,936
Satıcı ürünü alır eğer gönderdiği gibiyse iade onaylar. 2. Ürünü almak benim kararım neye göre? Satıcı iade edin gönderdiğimiz gibi iade onaylayalım dediği için. Nereden ne anlamak istiyorsun bilmiyorum. Fakat ben tüketiciyim her yerden alışveriş yapmam. Eğer güvenilir kişiler öneriyor güvenerek yaparsın. Belki de Abdullah böyle konuları hiç bilmiyor. Satıcı kendisine göre hareket ediyor.

Satıcı telefonda teknik servis demiyor ki. Gönderdiğimiz gibi geri gönderin iade alalım diyor. Hatta değişim dedi ben istemedim.

Sizin benim neyi bilio bilmediğim değil ki mevzu. Kutu açılış videosu var evet ne oldun şimdi sen? Çok biliyorsunuz ya ürünü bozmadığımın o şekilde olduğunun videosu var ne oldu? Bir tek sen mi netten alışveriş yapıyorsun? Kişisel eleştirmeyi bırakın. Çözüm üretmek adına buradayım.
banamı sordun 2. monitoru alırken ? :kekw: hadi sana bol şans
 

bercan

80+
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Berkan
mağduriyet? eee sen zaten tanıyı koymuşsun bize ihtiyaç kalmamış. Teşekkürler
Satıcı geri bildirim puanı 9.5/10
Ürün geri bildirim puanı 4.6/5
NOT: Ürün donanım arşivi imzalı bir ürün değil.
Gerçekten bu mudur yani?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu tarz ürünleri servise yollayıp iade alıyorlar. Çünkü ürünü sen bozup onlara yolladıysan bunu anlamaları mümkün değil. Servis raporu onay verirse iade alıyorlar. Firma kendini korumak ister gayet normal değil mi bu? Günde onlarca ürün iade ediyor kullanıcılar ve azımsanamayacak bir kısmı artniyetli iadeler.
Eleştirmeden, kişiselleştirmeden cevabınız için teşekkür ederim. Bunun için elimde kutu açılış, deneme videoları bulunmaktadır. Satıcı talep etmedi, direk gönderin iade alalım. Hatta değişim dedi ben istemedim.
 

Ckribrahim

Taç
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
18,860
En İyi Cevap
1
Herkese selamlar,
@Abdullah Hacıgül ' ün @DonanimArsivi imzalı hepsiburada üzerinden paylaştığı GamePower GPR27C1MS144 27" 144Hz 1ms monitörü sipariş verdim.
Monitör geldi kutusundan çıkarıp bilgisayara bağladım fakat görüntü gelmedi. Bu arada kasayı da yeni almıştım monitörü bekliyordum. Hiç bir şekilde görüntü alamayınca ekran kartından felan şüphe ettik.
Buraları özet geçiyorum başka bir monitör getirip denediğim görüntü geldiğini fark ettim. Hemen satıcı Mt Bilisim miş hiç tanımam sırf Abdullah önerdiği için güvenerek aldım.

Satıcı ürünü anlattım şaşırdı. Ürünü iade alabileceğini söyledi. Bende aynı şekilde bütün her şeyiyle iade işlemlerini Hepsiburada üzerinden yaptım. Bu arada yılbaşı fırsatlarını kaçırmamak in başka bir monitör sipariş ettim onu kullanıyorum.
Satıcının ürün iadesini onaylamasını beklerken bi baktım az önce Teknik Servis 21 iş günü yazıyor.

Ben ürünü eksiksiz ve hatasız bir şekilde iletmeme rağmen benden kaynaklanmayan durum için ödemem bekletiliyor. 2 tane monitör ücreti var ki bir çok alışveriş yaptık bu monitör ücretinin karta iade olması gerekiyor, aksi halde zaten ödemem mümkün değil. Malesef satıcı da sözünde durmadı ihaleyi benim üzerime yıktı sanırım. Durduk yere paradan olduk, monitörden olduk

@Abdullah Hacıgül destek olur musun?
Muhtemelen sorunun senden kaynaklı olup olmadığına bakarlar sonra iade süreci başlar. Hiç bir satıcı '' AA monitör bozukmuş hemen iade alalım.'' demez ilk inceleme yaparlar sonra 7 iş günü içerisinde para iadesi yapılır. Bu sadece bu satıcı ile alakalı değil hepsi aynı.
 

habbassaka

80+ Bronze
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
1,916
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,074
İsim
Berk
Malesef, telefonda da iade alabileceğini söyledi bir şey demedi. Ama hepsiburada üzerinden baktığımda satıcı Teknik Servis süreci başlatmış 21 gün diyor bundan banane ki? Ben ürünü sadece deniyorum çalışmadığı için söyleyip iade ediyorum.
+ Emin olmamak ile beraber, sanırım yeni süreç böyle oluyor. Teknolojik ürün iade ettiğiniz zaman önce servise gidiyor, servis inceliyor iade alırım diyorsa sorun olmuyor.

+ Ayrıca herkesin ekonomik durumu kendine lakin madem ödeyemeyecek durumda olduğunuzu belirtip zamanında 2.monitörü almak büyük cesaret işi. Bu bir dayanak olarak gösterilemez. Sizin bileceğiniz iş.

+ Ters cevap verilmesi olayına bende katılmıyorum fakat şu da bir gerçek ki bu alttan alma anlayışı bardağı taşırıyor zamanla. Özellikle "@DonanimArsivi Paylaşımlı GamePower 27'' Ekran Mağduriyeti" bu tarz bir başlığı kendi forumum da görsem bende ters cevap verirdim. Burada bir mağduriyet yok. Bilgi eksikliği var. Bunun neticesinde de yaptığınız başlık markayı iğneleyici nitelikte. Madem burada bir sorumlu arıyorsunuz bunu ürünü aldığınız yeri arayıp böyle böyle siz iade alacağınızı belirtmiştiniz neden böyle oldu gibi soru sorsaydınız konu hiç amacından çok, bambaşka bir yerlere gelmezdi.
 
Son düzenleme:

bercan

80+
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Berkan
Öyle başlığa böyle yorum ❤️
İnstagramdan takip ediyorum seni. Durumu ifade etmek amacıyla başlık bu şekilde. Fark ettiysen yorumlarda da öyle seni etiketleyerek destek olur musun demem yani. Eğer bu şekilde yaklaşacağını bilseydim asla buraya üye olup konu açmadım. Çözüm üretmek adına buradayım. Belki sen bilmiyorsundur diye instagram dm den ulaşamayınca geldim. Teşekkür ederim gayet iyi destek oldun. 😔

Muhtemelen sorunun senden kaynaklı olup olmadığına bakarlar sonra iade süreci başlar. Hiç bir satıcı '' AA monitör bozukmuş hemen iade alalım.'' demez ilk inceleme yaparlar sonra 7 iş günü içerisinde para iadesi yapılır. Bu sadece bu satıcı ile alakalı değil hepsi aynı.
Cevabın için teşekkür ederim. İşte bu kadar burada ki herkes küçük görme içerisinde düzgün yazan birileri hala var demekki. tabii ki fakat benim anlamadığım konu şu ürünü iade alacağını belirtmesine rağmen yapmaması. Bana dese teknik servis diye bende ona göre hareket ederim.
 

Ckribrahim

Taç
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
18,860
En İyi Cevap
1
İnstagramdan takip ediyorum seni. Durumu ifade etmek amacıyla başlık bu şekilde. Fark ettiysen yorumlarda da öyle seni etiketleyerek destek olur musun demem yani. Eğer bu şekilde yaklaşacağını bilseydim asla buraya üye olup konu açmadım. Çözüm üretmek adına buradayım. Belki sen bilmiyorsundur diye instagram dm den ulaşamayınca geldim. Teşekkür ederim gayet iyi destek oldun. 😔


Cevabın için teşekkür ederim. İşte bu kadar burada ki herkes küçük görme içerisinde düzgün yazan birileri hala var demekki. tabii ki fakat benim anlamadığım konu şu ürünü iade alacağını belirtmesine rağmen yapmaması. Bana dese teknik servis diye bende ona göre hareket ederim.
Prosedür amaçlı göndermişte olabilir. Yani zaten yeni bir üründe kırık vs yoksa muhtemelen zaten fabrika çıkışlı arızalıdır diyip sana haber verme gereği duymamış olabilir. Ürünü iade alırım dediyse zaten alır kontrollerden sonra yapar ama bu işlemi.
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
7,887
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,606
Konum
İnstada Post paylaşıyor
İsim
ArtiAnius
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji Haberleri
İnstagramdan takip ediyorum seni. Durumu ifade etmek amacıyla başlık bu şekilde. Fark ettiysen yorumlarda da öyle seni etiketleyerek destek olur musun demem yani. Eğer bu şekilde yaklaşacağını bilseydim asla buraya üye olup konu açmadım. Çözüm üretmek adına buradayım. Belki sen bilmiyorsundur diye instagram dm den ulaşamayınca geldim. Teşekkür ederim gayet iyi destek oldun. 😔


Cevabın için teşekkür ederim. İşte bu kadar burada ki herkes küçük görme içerisinde düzgün yazan birileri hala var demekki. tabii ki fakat benim anlamadığım konu şu ürünü iade alacağını belirtmesine rağmen yapmaması. Bana dese teknik servis diye bende ona göre hareket ederim.
Dostum anlatmak istediğimiz şey şu iade prosedürü denen şeyde ilk ürün servise gider servisten iade alınır onayı geldiğinden sonra iade edilir hani o ürün her türlü servise gitmek zorundadır bu satıcının değil prosedür böyledir elektronik ürünlerde özellik monitörlerde ve telefonlarda o ürün her türlü calismadiginda servise gider
 

3xPower

80+
Katılım
23 Aralık 2022
Mesajlar
111
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Emre Y.
Gamepower begenmezdik bu bile kac para olmus vay arkadas indirim beklemek cidden risk oldu artik, indirim bekleyim derken fiyatlar arşa cikiyor
 

bercan

80+
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Berkan
Tekrar ediyorum. Amacım ne Abdullah'ı kötülemek, nede buraya karşı bir yargılamaya karalamaya çalışmak. Ben abdullah'ı uzun zamandır severek takip ediyorum. Bir fırsat yararlandık ama deneyim kötü oldu. Fark ediyorsanız buraya gelip çözüm üretmeye çalışıyorum. Başka bir yerlere gidip yazmıyorum yani. O yüzden sürekli Abdullah'ı savunmanıza gerek yok.

Evet başlıkta yer almasının sebebi konunun ne ile ilgili olduğunu belirtmek içindi. Mağduriyet yok mu? Kime göre neye göre ? Ben kendim için açtığım için bana göre var. Herkeste savunma mekanizması. Kötüleyen yok ortada bir mağduriyet var bunun için kendisinden destek istedim. Sağolsun gayette iyi destek oldu.
Daha ötesini konuşmaya gerek yok sanırım.

 

HamsiKraker

80+ Silver
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
2,167
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,362
İsim
Emre Yılmaz
Bu mağduriyetin nasıl çözülmesini istiyorsun ben anlamadım şahsen. İade süreci başlamış ve şuan teknik servis incelemesini beklemek durumundasın.

Abdullah abi indirim var alabilirsiniz demiş sen de almışsın.
Satıcı ürünü göndermiş.
Ürün senin dediğine göre fabrika çıkışı hatalı. Satıcıya durumu anlatmışsın. Satıcı da eğer öyleyse ürünü iade alırım sorun yok gönder bana demiş.
Sende iade etmişsin.
Satıcı da fabrika çıkışı hatalı olup olmadığını anlamak için servise göndermiş.

Eğer dediğiniz doğruysa para iadeniz yapılacak. Sorun nedir?
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom