Öneri Duracell Pil'den Destek Almak

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
11,354
Reaksiyon skoru
6,771

Deneyimim: Duracell CR2032 BIOS Pili ve Destek Süreci


Dostlar, yeni bir öneriyle yeniden karşınızdayım. Daha önce de belirttiğim gibi, bu tarz deneyimlerimi ve faydalı bilgileri elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.


2022 yılında Duracell marka CR2032 BIOS pili satın almıştım. Pili hiç kullanmadan kutusunda sakladım. Bilgisayarım yaklaşık 2 yıldır aktif olarak kullanılıyor. Son zamanlarda ise tarih ve saat ayarlarının ara sıra sıfırlandığını fark ettim. Araştırmalarım sonucunda bu sorunun BIOS pilinden kaynaklanabileceğini öğrendim.


Ben de elimdeki Duracell CR2032 pilini takarak denedim. Ancak yaklaşık bir ay geçmeden aynı sorun tekrar ortaya çıktı; tarih ve saat yine değişiyordu. Bunun üzerine Duracell müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim.


Görüşme sonucunda bana Duracell pillerinin 10 yıla kadar raf ömrü olduğunu, bu durumda ücretsiz pil değişimi veya destek sağlayabileceklerini belirttiler. Süreç gayet ilgili bir şekilde ilerledi.


Duracell Türkiye ekibi benden aşağıdaki bilgileri talep etti:


  • Açık adres
  • Pilin görseli
  • Fatura görseli (PDF formatında)
[email protected] (Mail Adresine atılacak bu bilgiler)

Bu belgeleri gönderdikten sonra yeni pil gönderimi yapılacağını ilettiler.


Kısacası, benzer bir durum yaşayanlar için paylaşmak istedim:
Eğer Duracell CR2032 BIOS pili ile tarih/saat sıfırlanması gibi bir sorun yaşıyorsanız, markanın müşteri desteği oldukça yardımcı oluyor. Belgelerinizi ileterek kısa sürede çözüm alabilirsiniz.
 
2022 yılında alınan güncelde 100 liralık pil için müşteri hizmetlerine ulaşıp şikayet edip yenisini talep edecek kadar vaktinizin olmasını ve uğraşmanızı takdir ettim. :kekw:
 
2022 yılında alınan güncelde 100 liralık pil için müşteri hizmetlerine ulaşıp şikayet edip yenisini talep edecek kadar vaktinizin olmasını ve uğraşmanızı takdir ettim. :kekw:
Oylemi olmuş :) ben uğraşmadım! Bana 10 yıla kadar raf ömrü var dediler bir problem olduğunu düşünüyorsaniz konudaki gerekli bilgileri sağlarsaniz yardımcı oluruz dediler.

Ürünün fiyatı ile alakası yok konunun nerenden okudun anlamadım ama bu kafaya nasıl ulaşıyorsun banada Anlatabilirsin merak ettim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

2022 yılında alınan güncelde 100 liralık pil için müşteri hizmetlerine ulaşıp şikayet edip yenisini talep edecek kadar vaktinizin olmasını ve uğraşmanızı takdir ettim. :kekw:
Bak bu 10 yıl bu pil için diğeri için değil kalem vs gerçi sana neden bunu belirtiyorsam o kapasite yokki sende
 
Oylemi olmuş :) ben uğraşmadım! Bana 10 yıla kadar raf ömrü var dediler bir problem olduğunu düşünüyorsaniz konudaki gerekli bilgileri sağlarsaniz yardımcı oluruz dediler.

Ürünün fiyatı ile alakası yok konunun nerenden okudun anlamadım ama bu kafaya nasıl ulaşıyorsun banada Anlatabilirsin merak ettim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bak bu 10 yıl bu pil için diğeri için değil kalem vs gerçi sana neden bunu belirtiyorsam o kapasite yokki sende
Bir dahakine pilin 10 yıllık raf ömrünün bitmesine 1 gün kala arayıp aynı talebi ilet lütfen :kekw: :kekw:
 
Bence de çok gereksiz bir uğraş olmuş ancak benim takıldığım konu başka. Sanki karşımızda çok da gelişmemiş bir yapay zeka varmış gibi cevaplar atıyorsunuz. Yazdıklarınızı yapay zekadan geçirerek mi atıyorsunuz?
 
2022 yılında alınan güncelde 100 liralık pil için müşteri hizmetlerine ulaşıp şikayet edip yenisini talep edecek kadar vaktinizin olmasını ve uğraşmanızı takdir ettim. :kekw:
İşsizlik zor zanaat hocam :P
 
1 kuruş için dahi olsa hakkını araman çok doğru.
2 kuruş 3 kuruş boşver diye diye hakkımızı aramıyoruz sonuçta tepeden aşağı kalitesizlik oluyor.
Ayrıca bu tür geri dönüşler şirketler için çok önemli. Yarın bir gün aldığın kaliteli ürünleri bu tür geri dönüşlere borçlu olduğunu unutmamak lazım.
Şirketide tebrik etmek lazım küçük büyük demeden soruna çözüm buldukları için.
Bende şarjlı pil almıştım duracell den ama kullanamadım kenarda duruyor eğer aynı şey başıma gelirse bende direk başvururum.
 
1 kuruş için dahi olsa hakkını araman çok doğru.
2 kuruş 3 kuruş boşver diye diye hakkımızı aramıyoruz sonuçta tepeden aşağı kalitesizlik oluyor.
Ayrıca bu tür geri dönüşler şirketler için çok önemli. Yarın bir gün aldığın kaliteli ürünleri bu tür geri dönüşlere borçlu olduğunu unutmamak lazım.
Şirketide tebrik etmek lazım küçük büyük demeden soruna çözüm buldukları için.
Bende şarjlı pil almıştım duracell den ama kullanamadım kenarda duruyor eğer aynı şey başıma gelirse bende direk başvururum.
Halihazırda yorum yapanlarin anlama kapasitesi küçük konuda firmaya herhangi bir zorla ürün gönder diye bir yorumum yok :) keza firma bu tarz geri bildirim ve problemler bizim için değerli sonraki süreçler için diyor günün sonunda destek vermek istiyoruz diyorlar fakat yorum yapanlar genelde haksızlığa göz yummuş kafayı kuma gomenler oluyor çok detay verirdimde anladınız siz hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bence de çok gereksiz bir uğraş olmuş ancak benim takıldığım konu başka. Sanki karşımızda çok da gelişmemiş bir yapay zeka varmış gibi cevaplar atıyorsunuz. Yazdıklarınızı yapay zekadan geçirerek mi atıyorsunuz?
Evet halihazırda kendimi ifade edemeyecektim yazarak bu şekilde yaptım daha güzel oldu anlaşılır yapay zeka kullandım.

Neden gereksiz uğraş? 10 yıl raf ömrü var diyor neden gidip 500 TL pile para vereyim? Ve firma kendisi çözüm sunuyor ve bu tarz geri bildirim bizim önemli diyor ama sen şayet zengin ve kafanı kuma gomen tarafsan sana yorumum yok devam et
 
Geri
Top