Hikaye modu var. Aksiyon seviyorsan alınabilir güzel oyun bence.Dostlar oyun Steam'de 20TL sizce alınır mı? Hikaye modu var mı? Multiplayer modu nasıldır ve tek kişi sarar mı? Oyun çok korkunç mu?
Online modunu hiç bilmiyorum.Online modu nasıldır ve amaç ne?
Var. Oldukça zevkli.Hikaye modu var mı?
Co-op modu arkadaşlarla zevkli.Multiplayer modu nasıldır
Sarar.tek kişi sarar mı?
Hayır. (Bana göre)Oyun çok korkunç mu?
hikayeyi co op oynuyosunOnline modu nasıldır ve amaç ne?
Peki hikaye modunda amaç nedir?Var. Oldukça zevkli.
Co-op modu arkadaşlarla zevkli.
Sarar.
Hayır. (Bana göre)
20 TL'ye değer.
Teşekkürler20 TL ye nereden baksanız 3a kalitesinde hangi oyun olursa olsun alınır bence.Soruya gelecek olursak dying light aksiyonu bol zombi oyunu ben ps4 de oynamıştım ve ps4 de online kısmı neredeyse yok denecek kadar azdı.Bilgisayar kısmında nasıldır bilemem
TeşekkürlerAlınmaz mı beee