Easysmx x 15 mod var mı

mkb7

80+
Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
388
Reaksiyon skoru
55
Arkadaşlar gamepade bir şey oldu l1 basılı kalmış gözüküyor. Turban buttona basınca l1 otomatik bas çek olmaya başlıyor.Analoglar sol analog takılı kalmış gösteriyor sol çaprazdan doğru ve sadece 45 derecelik açılarla hareket ediyorlar.L1 ve l2 (1,0) olarak çalışıyor.Herhangi bir modu falan mı var kafayı yiyeceğim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,927
Mesajlar
11,082,565
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top