Yardım EKRAN KARTI GARANTİ SÜRECİ

Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
28
Merhaba beyler yaklaşık 2 ay önce kendime 2. el bi ekran kartı aldım ( Colorful iGame RTX 3060 Advanced OC) kutu fatura yurtiçi garantili. Şu sıralar kart 85 derecelere çıktığını farkedince, aşırı ısınmasından dolayı garantiye yollamaya karar verdim. Daha önce hiç garantiye yollama vs durumu yaşamadığım için fatura üzerindeki alınan yeri(PAT TEKNOLOJİ) aradım. Onlar bize gönderin kartınızı biz inceliyoruz vs dediler , kargo kodu vs alındı kartı yolladım. Kartı incelemişler chipset sorunu olduğunu, kullanıcı hatası olduğunu, tamir için 4000 tl istediler. Bunun üzerine internette biraz araştırma yaptım chipset arızasının kullanıcı hatası olmadığını gördüm onun dışında Colorful'un garanti servisine baktığım zaman Despec Bilgisayar olarak gördüm. Despec pc nin kendi sitesinde de colorful ürünlerinin garantilerinden sorumlu olduklarını gördüm. İlk sorum bu sorun herhangi bi oc yapmadığım kartla oynamadığım halde chipset arızası kullanıcı hatası olup böyle bi para talep edebilirler mi?
İkinci sorum bu kartı aldığım yere(PAT TEKNOLOJİ) göndermem doğru mu normalde garanti servisine(Despec PC) mi göndermem gerekiyordu?
 
Senden kaynaklı olmadığına eminsen bunu belirt ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylemeye devam ederlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsin aklıma başka bir şey gelmedi.
 
Ah kankam ya RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı? ilk bide kim bilir eski karttır o ilk sahibi o kartı miningle içinden geçmiştir. Neyse sağlık olsun canını sıkma, Bu da sana tecrübe olmuş oldu daha önce bende yaşadım
 
Senden kaynaklı olmadığına eminsen bunu belirt ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylemeye devam ederlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsin aklıma başka bir şey gelmedi.
bende öyle yapmayı düşünüyorum
Ah kankam ya RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı? ilk bide kim bilir eski karttır o ilk sahibi o kartı miningle içinden geçmiştir. Neyse sağlık olsun canını sıkma, Bu da sana tecrübe olmuş oldu daha önce bende yaşadım
aldığım adam mining yapmadığını söyledi onu geçtim mining vs de yapsa kart garanti süresi içerisinde yapmaları gerekiyor her türlü
 
Ah kankam ya RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı? ilk bide kim bilir eski karttır o ilk sahibi o kartı miningle içinden geçmiştir. Neyse sağlık olsun canını sıkma, Bu da sana tecrübe olmuş oldu daha önce bende yaşadım
zamanında ''RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı?'' buna benzer bir tutum sergilediğim için forumdaki ikinci el fanları tarafından linçlenmiştim...
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Zeth
zamanında ''RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı?'' buna benzer bir tutum sergilediğim için forumdaki ikinci el fanları tarafından linçlenmiştim...
Kanka yüksek MH veriyor mining yapma ihtimali çok yüksek kullanıcıların kullanıcı ne desede ben güvenmem satın aldığı tarih ağustostan sonra ise o zaman alınabilir fakat ondan eski kartlar mining yapılma ihtimali çok yüksek isterse ilk sahibi yapmadım diye yemin etsin gene kafamda bir şüphe olur.
 
Kanka yüksek MH veriyor mining yapma ihtimali çok yüksek kullanıcıların kullanıcı ne desede ben güvenmem satın aldığı tarih ağustostan sonra ise o zaman alınabilir fakat ondan eski kartlar mining yapılma ihtimali çok yüksek isterse ilk sahibi yapmadım diye yemin etsin gene kafamda bir şüphe olur.
yani günümüzde teknolojik aletlerin fiyatları bu kadar yüksekken başkasının kullandığı ürüne güvenip daha ucuz diyerek satın almaya çalışmak bana aşırı saçma geliyor eninde sonunda bir sorun baş gösteriyor zaten
 
Merhaba beyler yaklaşık 2 ay önce kendime 2. el bi ekran kartı aldım ( Colorful iGame RTX 3060 Advanced OC) kutu fatura yurtiçi garantili. Şu sıralar kart 85 derecelere çıktığını farkedince, aşırı ısınmasından dolayı garantiye yollamaya karar verdim. Daha önce hiç garantiye yollama vs durumu yaşamadığım için fatura üzerindeki alınan yeri(PAT TEKNOLOJİ) aradım. Onlar bize gönderin kartınızı biz inceliyoruz vs dediler , kargo kodu vs alındı kartı yolladım. Kartı incelemişler chipset sorunu olduğunu, kullanıcı hatası olduğunu, tamir için 4000 TL istediler. Bunun üzerine internette biraz araştırma yaptım chipset arızasının kullanıcı hatası olmadığını gördüm onun dışında Colorful'un garanti servisine baktığım zaman Despec Bilgisayar olarak gördüm. Despec pc nin kendi sitesinde de colorful ürünlerinin garantilerinden sorumlu olduklarını gördüm. İlk sorum bu sorun herhangi bi oc yapmadığım kartla oynamadığım halde chipset arızası kullanıcı hatası olup böyle bi para talep edebilirler mi?
İkinci sorum bu kartı aldığım yere(PAT TEKNOLOJİ) göndermem doğru mu normalde garanti servisine(Despec PC) mi göndermem gerekiyordu?
Ne üçkağıtçı adamlar ya. Madem kullanıcı kaynaklı bir hata 4000 tl fiyat çekmek nedir ya. 2000 tl daha koyarsın arizasi olmayan 2. El kart alırsın. Sen despec pc ile bir iletişime geç yinede
 
Ne üçkağıtçı adamlar ya. Madem kullanıcı kaynaklı bir hata 4000 TL fiyat çekmek nedir ya. 2000 TL daha koyarsın arizasi olmayan 2. El kart alırsın. Sen despec pc ile bir iletişime geç yinede
Despec ile konuştum fatura kart onlardan alınması gerekiyormuş. Despec ile alakalı bir durum yok sanırım. Colorfulun kendi sitesinde servis olarak onların adresi var ama. Garip mi mevzu.
 
Ah kankam ya RTX 3000 serisi ekran kartı ikinci elden alınır mı? ilk bide kim bilir eski karttır o ilk sahibi o kartı miningle içinden geçmiştir. Neyse sağlık olsun canını sıkma, Bu da sana tecrübe olmuş oldu daha önce bende yaşadım
Aman öyle deme 2. el fanları gelir şimdi :D
 
Geri iste kullan karti yapacak birsey yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,958
Mesajlar
10,399,718
Üyeler
183,496
Son üye
dogansarc
Geri
Top