- Katılım
- 10 Nisan 2020
- Mesajlar
- 28
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 28
- İsim
- Emrullah Bostancı
Merhaba beyler yaklaşık 2 ay önce kendime 2. el bi ekran kartı aldım ( Colorful iGame RTX 3060 Advanced OC) kutu fatura yurtiçi garantili. Şu sıralar kart 85 derecelere çıktığını farkedince, aşırı ısınmasından dolayı garantiye yollamaya karar verdim. Daha önce hiç garantiye yollama vs durumu yaşamadığım için fatura üzerindeki alınan yeri(PAT TEKNOLOJİ) aradım. Onlar bize gönderin kartınızı biz inceliyoruz vs dediler , kargo kodu vs alındı kartı yolladım. Kartı incelemişler chipset sorunu olduğunu, kullanıcı hatası olduğunu, tamir için 4000 tl istediler. Bunun üzerine internette biraz araştırma yaptım chipset arızasının kullanıcı hatası olmadığını gördüm onun dışında Colorful'un garanti servisine baktığım zaman Despec Bilgisayar olarak gördüm. Despec pc nin kendi sitesinde de colorful ürünlerinin garantilerinden sorumlu olduklarını gördüm. İlk sorum bu sorun herhangi bi oc yapmadığım kartla oynamadığım halde chipset arızası kullanıcı hatası olup böyle bi para talep edebilirler mi?
İkinci sorum bu kartı aldığım yere(PAT TEKNOLOJİ) göndermem doğru mu normalde garanti servisine(Despec PC) mi göndermem gerekiyordu?
İkinci sorum bu kartı aldığım yere(PAT TEKNOLOJİ) göndermem doğru mu normalde garanti servisine(Despec PC) mi göndermem gerekiyordu?