Ekran kartında düşünceleriniz

Arkadaşlar 2. El 5000 TL gtx 1080 ti alınır mı ?
bence alınmaz tamam gerçektende 1080 ti güzel bi kart ama artık hem teknolojide hemde watt/performansta geride rx 6600xt lere bakın fsr3 gibi teknolojilerde var
 
Rx 6650/6700 almaya çalışın minimum. O kartın devri bitti, aynı fiyata neden, daha güçsüz bir kart almak istiyorsunuz ki.
 
Rx 6650/6700 almaya çalışın minimum. O kartın devri bitti, aynı fiyata neden, daha güçsüz bir kart almak istiyorsunuz ki.
5k ya bütçe az artırlıp rx6650 zorlanıp bulunabilirde rx6700?
 
Kendime almayacağım arkadaşım geçici olarak bir ekran kartı alacak bende 1080 ti önerdim sanırım yanlış önerme oldu
 
Geri
Top