Elektrik kullandığımı ölçme

Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
232
Reaksiyon skoru
67
Arkadaşlar sa öğrenci evinde kalıyorum doğalgaz yeni bağlandı ama odada bir petek var ve güzel ısıtmıyor ben bide fazla üşüyorum arkadaş çok açınca sıcaklayorum diyor bi tane elektrikli soba alsam onu kullansam elektriğini nasıl ölcebilirim böyle prize takmalı kullandığı hesaplayan vs aparat varmı çünkü fatura çok değişken bazen 150 bazen 250 geliyor bildiğiniz bi alev vs var mı ?
 
şu zamanda elektrikli soba almak hemde öğrenci evinde hem zamların eli kulağında onun yerine termal içlik al :kekw:
 
Kullandığın saatler x harcadığı watt ile hesaplarsın ama sonra bunu gece gündüz tarifesine göre çarpcan bölcen felan iyi mesai harcarsın. Evede 600 lira fatura gelir benden demesi :)
 
Kullandığın saatler x harcadığı watt ile hesaplarsın ama sonra bunu gece gündüz tarifesine göre çarpcan bölcen felan iyi mesai harcarsın. Evede 600 lira fatura gelir benden demesi :)
Bro sadece gece düşük modda bide sabah üstümü giyerken çalıştırırım 600 gelmez be
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şu zamanda elektrikli soba almak hemde öğrenci evinde hem zamların eli kulağında onun yerine termal içlik al :kekw:
Link :D
 
decathlondan al içlikleri gayat kaliteli hepsi. 600de gelir 1000de gelir. Elektiriği ısıya çeviren her alet dünyanın en verimsiz en çok güç harcayan aletleridir.
 
Bro sadece gece düşük modda bide sabah üstümü giyerken çalıştırırım 600 gelmez be
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Link :D
malum alışveriş sitelerinden bulursun farklı çeşitleri var ben şimdi sana öneririm alırsın ya bunu giydik bi naneye yaramadı dersin sonra :kekw:
 
decathlondan al içlikleri gayat kaliteli hepsi. 600de gelir 1000de gelir. Elektiriği ısıya çeviren her alet dünyanın en verimsiz en çok güç harcayan aletleridir.
malum alışveriş sitelerinden bulursun farklı çeşitleri var ben şimdi sana öneririm alırsın ya bunu giydik bi naneye yaramadı dersin sonra :kekw:
Aga para mesele değil o kadar oda sıcak olsun yeter yokmu abi şöyle prize takıp ne kdr elektrik harcadığı gösteren bi alet lütfen bilen baksın be
 
Aga para mesele değil o kadar oda sıcak olsun yeter yokmu abi şöyle prize takıp ne kdr elektrik harcadığı gösteren bi alet lütfen bilen baksın be
bro sadece evde giyeceksen yün termal içlik var dışarda giyecem diyorsan saran modelleri var oram buram üşür diyorsan bölgesel sıcak tutan var ona göre bak beğen al işte :kekw:
 
Arkadaşlar sa öğrenci evinde kalıyorum doğalgaz yeni bağlandı ama odada bir petek var ve güzel ısıtmıyor ben bide fazla üşüyorum arkadaş çok açınca sıcaklayorum diyor bi tane elektrikli soba alsam onu kullansam elektriğini nasıl ölcebilirim böyle prize takmalı kullandığı hesaplayan vs aparat varmı çünkü fatura çok değişken bazen 150 bazen 250 geliyor bildiğiniz bi alev vs var mı ?
akıllı prizlar var onu alıp kullanabilirsiniz
 
Geri
Top