ets2 6700xt 80 derece 🔥🔥🔥🔥

Katılım
7 Aralık 2023
Mesajlar
319
Reaksiyon skoru
108
eurotrucks2_2024.08.03-12.12.png

bu sıcaklıklarda kullanmaya devam edersem bi sıkıntı yaşarmıyım? 8 ay önce sıfır olarak hazır sistemle almıştım garantisi var
 
Tam sınırdasınız bir şey olmayacağını düşünüyorum
 
Yaz aylarındayız o kart 70 derecede çalışırken şuan oda sıcaklığından dolayı 80 i görüyor tamamen normal.
 
Alıntıyı görüntüle
bu sıcaklıklarda kullanmaya devam edersem bi sıkıntı yaşarmıyım? 8 ay önce sıfır olarak hazır sistemle almıştım garantisi var
O kartın Asus duali var bende bugüne kadar en yüksek gördüğüm sıcaklık 68 derece ve fanlar yüzde 58 deydi geçen hava 32 dereceydi orda bile ac valhallada gördüğüm sıcaklık 65 dereceydi seninki 80leri görüyor fanların çalışma durumu bir gözden geçirilmeli bence yaşadığın bölge neresi 40 dereceleri görüyor mu gün içi
 
O kartın Asus duali var bende bugüne kadar en yüksek gördüğüm sıcaklık 68 derece ve fanlar yüzde 58 deydi geçen hava 32 dereceydi orda bile ac valhallada gördüğüm sıcaklık 65 dereceydi seninki 80leri görüyor fanların çalışma durumu bir gözden geçirilmeli bence yaşadığın bölge neresi 40 dereceleri görüyor mu gün içi
İstanbulda yaşıyorum 33 derecelerde hava sıcaklığı genelde belki macun yenileme zamanı gelmiştir diye düşünmüştüm ama normal dediler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,342
Mesajlar
11,064,829
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top