Squex
80+ Silver
- Katılım
- 6 Eylül 2020
- Mesajlar
- 3,516
- Reaksiyon skoru
- 4,631
Derdimi uzun uzun yazarak anlatmak istiyorum bir şeyi atlamadan. Ne yapmam gerektiğine dair yardımcı olursanız sevirim.
Ben 2024 yazdan beri üniversiteye gitmek için Marmara'ya Onvo X12 Plus 2024 model scooterim ile gidip geliyordum. Geçtiğimiz hafta scooter çalındı. Bende mecbur yine bir tane daha aldım daha önce aldığım siteden. Exporgin.com'dan Onvo exporgin satıcısından. Satış sayfasında scooterin resimleri 2024 model için kullanılan resimlerle aynıydı fakat açıklama kısmına bir cümle olarak " scooter 2025 model olup en güncel versiyon olarak sizlere sunulmaktadır." denilmiş. Bende yeni modelde bir değişiklik olmadı diye düşünerek aldım çünkü resimler ve açıklamanın diğer kısmı önceki model ile aynıydı.
Ürün gelince benim eski scooterimdan farklı olduğunu fark ettim. Farklı olan tek şeyi ekranı(ve beyni galiba tam bilgili değilim) ve gaz koluydu. İlk başta fazla dert etmedim fakat sonraki gün ilk defa sürüşe çıkınca fark ettim ki scooter 25km/h üstüne çıkmıyor önceki nesillerinin aksine. Ben de Onvo müşteri hizmetlerini aradım ve hız limitinin nasıl kaldırılacağını sordum, müşteri hizmetleri servisi aramam gerektiğini söyledi servisi aradım onlar da yeni nesil olduğu için bize daha bilgileri gelmedi bilmiyoruz dediler. Exporgin müşteri hizmetlerini arayıp iade etmek istediğimi söyledim(sitede hala kargoda gözüktüğü için iade et falan yazmıyor). Müşteri hizmetleri ilk başta üründe arıza varsa servise gönderip servis rapor verirse iade edebilirsiniz dedi. Servis ile yine konuştum bana 25'in üstüne çıkarmayı bilmediğini söyledi yeniden. Ben de üründe sıkıntı olmadığını bildiğimden servise göndererek zaman kaybetmek istemedim ki servis büyük ihtimal sorunsuz diyerek iade talebini kabul etmeyecek. Exporgin müşteri hizmetlerini aradım yeniden ve bana satış sayfasındaki resimlerin ürünün resimleri ile aynı olmadığını ben bu resimlere bakarak aldığımı açıklama kısmına 2025 model gelecek diye belirtmeniz resimdekinden farklı bir ürün yollamanızı meşru etmez dedim. Müşteri hizmetleri bu ürün çok sattı alanlar açıklama kısmındaki 2025 model yazısını görünce araştırıp özelliklerini öğrenip ona göre alıyorlar dedi. Fakat internette 2025 modeli ile alakalı ne bir video resim içerik yok. Onvo'nun kendi sitesinde bile hala eski modelin resmi ve açıklaması var. 2025 modelin yok. İade talebimi üstüm ile konuşmam lazım yarın size ulaşacağız diye ertelediler şimdi.
Benim ne yapmam lazım? Tüketici hakem heyetine şikayet etsem haklı çıkar mıyım? Kaç ay sürer bu hakem heyeti?
Trafiğe 25 km ile çıkamıyorum da arabalar üstüme üstüme geliyor kaldırımdan gitmek zorunda kalıyorum vallahi delireceğim son 3 gündür bunlarla uğraşıyorum.
Ben 2024 yazdan beri üniversiteye gitmek için Marmara'ya Onvo X12 Plus 2024 model scooterim ile gidip geliyordum. Geçtiğimiz hafta scooter çalındı. Bende mecbur yine bir tane daha aldım daha önce aldığım siteden. Exporgin.com'dan Onvo exporgin satıcısından. Satış sayfasında scooterin resimleri 2024 model için kullanılan resimlerle aynıydı fakat açıklama kısmına bir cümle olarak " scooter 2025 model olup en güncel versiyon olarak sizlere sunulmaktadır." denilmiş. Bende yeni modelde bir değişiklik olmadı diye düşünerek aldım çünkü resimler ve açıklamanın diğer kısmı önceki model ile aynıydı.
Ürün gelince benim eski scooterimdan farklı olduğunu fark ettim. Farklı olan tek şeyi ekranı(ve beyni galiba tam bilgili değilim) ve gaz koluydu. İlk başta fazla dert etmedim fakat sonraki gün ilk defa sürüşe çıkınca fark ettim ki scooter 25km/h üstüne çıkmıyor önceki nesillerinin aksine. Ben de Onvo müşteri hizmetlerini aradım ve hız limitinin nasıl kaldırılacağını sordum, müşteri hizmetleri servisi aramam gerektiğini söyledi servisi aradım onlar da yeni nesil olduğu için bize daha bilgileri gelmedi bilmiyoruz dediler. Exporgin müşteri hizmetlerini arayıp iade etmek istediğimi söyledim(sitede hala kargoda gözüktüğü için iade et falan yazmıyor). Müşteri hizmetleri ilk başta üründe arıza varsa servise gönderip servis rapor verirse iade edebilirsiniz dedi. Servis ile yine konuştum bana 25'in üstüne çıkarmayı bilmediğini söyledi yeniden. Ben de üründe sıkıntı olmadığını bildiğimden servise göndererek zaman kaybetmek istemedim ki servis büyük ihtimal sorunsuz diyerek iade talebini kabul etmeyecek. Exporgin müşteri hizmetlerini aradım yeniden ve bana satış sayfasındaki resimlerin ürünün resimleri ile aynı olmadığını ben bu resimlere bakarak aldığımı açıklama kısmına 2025 model gelecek diye belirtmeniz resimdekinden farklı bir ürün yollamanızı meşru etmez dedim. Müşteri hizmetleri bu ürün çok sattı alanlar açıklama kısmındaki 2025 model yazısını görünce araştırıp özelliklerini öğrenip ona göre alıyorlar dedi. Fakat internette 2025 modeli ile alakalı ne bir video resim içerik yok. Onvo'nun kendi sitesinde bile hala eski modelin resmi ve açıklaması var. 2025 modelin yok. İade talebimi üstüm ile konuşmam lazım yarın size ulaşacağız diye ertelediler şimdi.
Benim ne yapmam lazım? Tüketici hakem heyetine şikayet etsem haklı çıkar mıyım? Kaç ay sürer bu hakem heyeti?
Trafiğe 25 km ile çıkamıyorum da arabalar üstüme üstüme geliyor kaldırımdan gitmek zorunda kalıyorum vallahi delireceğim son 3 gündür bunlarla uğraşıyorum.