Erdnckara
80+
- Katılım
- 5 Aralık 2021
- Mesajlar
- 109
Dahası
Merhabalar Exvega firmasından aldığım oyuncu koltuğuyla ilgili yaşadığım ve pişman olduğum süreci anlatmak istedim marka ile ilgili almak isteyen arkadaşlara fikir olması adına.
15.12.2021 tarihinde Exvega Andromeda koltuğunu satın almaya karar verdim gerek canlı destek gerek telefon üzerinden müşteri memnuniyeti adına çok fazla ilgili geldiler. Bir kaç satın alan youtuber tarafından da reklamını gördüm ve ucuz yollu diye almaya karar verdim. Ürünü satın alıp ödemeyi yaptıktan sonra ilk tereddüt olarak canlı destekten eski ilgi ve alakayı alamadım. Ürünün 10 gün içinde elime ulaşması gerekirken tarafıma kargo verilmesi yaklaşık 15 gün sürdü elime ulaşması ise 20 gün kadar sürdü. Hava koşullarını bahane ederek bir şekilde gönül aldılar. Neyse dedim ürün elime ulaştı ürünün kumaş ve sünger kalitesi oldukça yeterli rahat bir koltuk 5 aydır kullanıyorum kumaşta herhangi bir deforme yok ama işçilik konusuna gelirsek özellikle dikişler konusunda bu kadar kötü bir işçilik olamaz. Gelen yıldız ayak ve ve alt tabla çizikler ezikler dolu sanki kullanılmış gibi daha önce standart sanayide elde üretilmiş kaynak izleri belli. Vida girişleri desen kumaşın içinde vidaları çevirdikçe alt kumaşı topluyor. Kolçaklar birbiriyle orantısız. Yastığa para vererek isim yazdırdım ama isimi yazmamışlardı. Asıl konu ise Kurulumu tamamladıktan sonra koltuğun sağa doğru eğik olduğunu gördüm terazi ile ölçtüm ve yamukluğun alt oturma yerinin hatalı olmasından olduğunu fark ettim iletişime geçtim. Ürünün fotoğrafını istediler gönderim sağladım. Bana fotoğrafa bakarak yıldız ayak ve pistondan kaynaklı olduğunu direttiler ve değişim için yenisini göndereceklerini yenisi elime ulaşınca eskisini geri iade etmemi söylediler. Sorunu onlar daha iyi bilir diye kabul ettim bana ürünü her sormamda kargoya verdiklerini belirttiler ama takip linki yok diyerek vermiyorlardı. Darladım ve sonunda gerçekten kargoyu çıkartmayı başardım. Yaklaşık değişim parçalarının elime gelmesi 2 ay sürdü ve kargo elime ulaştıktan sonra parçaların elime ulaştığını gördüklerini söylediler ve dalga geçer gibi takip linkini gönderdiler. Ve kargo elime ulaşmadan 1 gün önce yola çıkmıştı bir gün de gelebilen kargoyu 2 aydır kargoda diye beklettiler. Gelen parçaları değiştirdim ve sonuç yine hüsran oldu sorunun düzelmediğini bu sefer alt oturma yerini değiştirmelerini istedim görüşmeleri mailden yaptığımız için yaklaşık 1 ay sürdü ve maillere cevap vermemeye başladılar artık telefonla ulaştım bir şekilde ikna oldular ve ürünün hem kolçak hem sırt hem oturma yerini de değiştirelim sıfır ürünle değişim yapmış olalım dediler tamam dedim. Ve aynı kargo sürecini 2 aya yakın beklettiler ve dün kargo elime ulaştı yine ortaya çıktı kargo bilgisinde bir günde geldiği yazıyordu ama onlara kalsa 2 aydır kargoda çıktı çıkıyor çıkacak diye oyalıyorlar. Kargoyu beklediğim süreçte oturma yerinin içinde süngerleri tutan lastik plastik tarzı bir parçalar var onların koptuğunu da gözlemledim. En sonunda 5 ay geçmesine rağmen gönderilen parçalarla kendime düzgün olanlarından içime sinecek bir koltuk yapmayı başardım.ve o kadar ilgisiz ve sorumsuzlar ki son gönderilen kargoda kolçakların ikisini de sağ göndermişler bu kadar dikkatsizlik olamaz. Ve geriye kalan parçaları da istediklerinde geri göndereceğim birazda onlar beklesinler. Güzel olan ve kaliteli olan yeri kumaşı ve amortisörü geriye kalan parçalar tamamen şansınıza işçiliği berbatta olabilir normalde 2 koltuktan bir tane sağlam koltuk çıkartabildim 300 500 fazla verin bilindik işinin hakkını veren markalardan alın, 5 ay uğraşmayın benim gibi. Müşteri memnuniyetini lafla yürütebileceklerini müşterileri kandırarak elde edeceklerini sanıyorlar EXVEGA pişmanlıktır.
15.12.2021 tarihinde Exvega Andromeda koltuğunu satın almaya karar verdim gerek canlı destek gerek telefon üzerinden müşteri memnuniyeti adına çok fazla ilgili geldiler. Bir kaç satın alan youtuber tarafından da reklamını gördüm ve ucuz yollu diye almaya karar verdim. Ürünü satın alıp ödemeyi yaptıktan sonra ilk tereddüt olarak canlı destekten eski ilgi ve alakayı alamadım. Ürünün 10 gün içinde elime ulaşması gerekirken tarafıma kargo verilmesi yaklaşık 15 gün sürdü elime ulaşması ise 20 gün kadar sürdü. Hava koşullarını bahane ederek bir şekilde gönül aldılar. Neyse dedim ürün elime ulaştı ürünün kumaş ve sünger kalitesi oldukça yeterli rahat bir koltuk 5 aydır kullanıyorum kumaşta herhangi bir deforme yok ama işçilik konusuna gelirsek özellikle dikişler konusunda bu kadar kötü bir işçilik olamaz. Gelen yıldız ayak ve ve alt tabla çizikler ezikler dolu sanki kullanılmış gibi daha önce standart sanayide elde üretilmiş kaynak izleri belli. Vida girişleri desen kumaşın içinde vidaları çevirdikçe alt kumaşı topluyor. Kolçaklar birbiriyle orantısız. Yastığa para vererek isim yazdırdım ama isimi yazmamışlardı. Asıl konu ise Kurulumu tamamladıktan sonra koltuğun sağa doğru eğik olduğunu gördüm terazi ile ölçtüm ve yamukluğun alt oturma yerinin hatalı olmasından olduğunu fark ettim iletişime geçtim. Ürünün fotoğrafını istediler gönderim sağladım. Bana fotoğrafa bakarak yıldız ayak ve pistondan kaynaklı olduğunu direttiler ve değişim için yenisini göndereceklerini yenisi elime ulaşınca eskisini geri iade etmemi söylediler. Sorunu onlar daha iyi bilir diye kabul ettim bana ürünü her sormamda kargoya verdiklerini belirttiler ama takip linki yok diyerek vermiyorlardı. Darladım ve sonunda gerçekten kargoyu çıkartmayı başardım. Yaklaşık değişim parçalarının elime gelmesi 2 ay sürdü ve kargo elime ulaştıktan sonra parçaların elime ulaştığını gördüklerini söylediler ve dalga geçer gibi takip linkini gönderdiler. Ve kargo elime ulaşmadan 1 gün önce yola çıkmıştı bir gün de gelebilen kargoyu 2 aydır kargoda diye beklettiler. Gelen parçaları değiştirdim ve sonuç yine hüsran oldu sorunun düzelmediğini bu sefer alt oturma yerini değiştirmelerini istedim görüşmeleri mailden yaptığımız için yaklaşık 1 ay sürdü ve maillere cevap vermemeye başladılar artık telefonla ulaştım bir şekilde ikna oldular ve ürünün hem kolçak hem sırt hem oturma yerini de değiştirelim sıfır ürünle değişim yapmış olalım dediler tamam dedim. Ve aynı kargo sürecini 2 aya yakın beklettiler ve dün kargo elime ulaştı yine ortaya çıktı kargo bilgisinde bir günde geldiği yazıyordu ama onlara kalsa 2 aydır kargoda çıktı çıkıyor çıkacak diye oyalıyorlar. Kargoyu beklediğim süreçte oturma yerinin içinde süngerleri tutan lastik plastik tarzı bir parçalar var onların koptuğunu da gözlemledim. En sonunda 5 ay geçmesine rağmen gönderilen parçalarla kendime düzgün olanlarından içime sinecek bir koltuk yapmayı başardım.ve o kadar ilgisiz ve sorumsuzlar ki son gönderilen kargoda kolçakların ikisini de sağ göndermişler bu kadar dikkatsizlik olamaz. Ve geriye kalan parçaları da istediklerinde geri göndereceğim birazda onlar beklesinler. Güzel olan ve kaliteli olan yeri kumaşı ve amortisörü geriye kalan parçalar tamamen şansınıza işçiliği berbatta olabilir normalde 2 koltuktan bir tane sağlam koltuk çıkartabildim 300 500 fazla verin bilindik işinin hakkını veren markalardan alın, 5 ay uğraşmayın benim gibi. Müşteri memnuniyetini lafla yürütebileceklerini müşterileri kandırarak elde edeceklerini sanıyorlar EXVEGA pişmanlıktır.
Son düzenleme: