Sponsor ne işe yarar?
Sponsorluk, bir kurumun, kurumsal ve pazarlama amaçlarına yönelik, katılmakta yarar gördüğü olay ve etkinliklere para vererek ya da o olay, etkinlik için gerekli olan araç / malzeme gibi materyal donanımını sağlayarak desteklemesidir.
Sponsor ne demek kısaca?
Sponsor, bir etkinliği, aktiviteyi, kişiyi, grubu veya organizasyonu finansal olarak veya ürünleriyle destekleyen kişilere verilen isimdir.
Sponsorluk Anlaşması nedir?
Sponsorluk anlaşmaları, sponsor firmanızı bulduktan sonra belirli ürünler veya hizmetler üzerinden marka olarak kendilerini gösterebileceğiniz güven verici ve öne çıkartılmış şekillerde firma ve sizin aranızda yapılan anlaşmalarda geçerlidir.
Spor sponsorluğu nedir?
Spor sponsorluğu, bir spor olayı ile sponsor olan işletme arasındaki ticari ilişki ve karşılıklı menfaat olarak ortaya çıkmaktadır. Daha kapsamlı bir tanıma göre spor sponsorluğu, örgütsel amaçlar, pazarlama hedefleri ve özel tutundurma amaçlarını desteklemek için bir spor oluşumuna (sporcu, lig, olay vb.)
Kültür ve sanat sponsorluğu nedir?
Sponsorluk kelime olarak; karşılığında ticari bir potansiyelden yararlanmak için bir etkinliğe nakit ya da başka bir şekilde yapılan bir yatırımdır. ... sorumluluk çerçevesinde Kültür-Sanat alanında yapılan sponsorluk uygulamalarında son zamanlarda artış ivmesi görülmektedir.
Bireysel Sporcu Sponsorluğu nedir?
Bireysel Sporcu, Türkiye'nin ilk 360° Sponsorluk Ajansı olan Anasponsor'un bir markasıdır. Genel projelerden farklı olarak; sporculara özel çalışmalar yapabilmek ve sporcuları bir sonraki seviyeye ulaştırabilmek için hizmetlerimizi her tür sporcuya göre özelleştirdik.
Takım sponsorluğu nedir?
Örneğin bir takımda yer alan sporcuların ayakkabılarının sponsor olan ayakkabı firması tarafından sağlanması takım sponsorluğudur. Takım sponsorluğunda spor takımının hangi spor dalında faaliyet gösterdiği, sponsor firma açısından önemlidir. Her spor dalı halkın her kesimi tarafından aynı ölçüde takip edilmemektedir.
Ana sponsor ne demek?
Ana sponsorluk, sponsor olunan projeyi sahiplenmek isteyen kurumların değerlendirdiği sponsorluk türüdür. İsim sponsorunun olmadığı durumlardaki en önemli sponsorluktur. Ana sponsorluk anlaşmaları, kurumların talebi gereği genellikle bir firma üzerinden gerçekleşir.