Neler Yeni

Çözüldü✓ Fiber inter sürekli Los ışığı yanıp sönmesi

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
7,983
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,669
Konum
İnstada Post paylaşıyor
İsim
ArtiAnius
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji Haberleri
Arkadaşlar 4 gün önce gigafiber hizmetimi aktive ettim dün akşam aniden ont cihazında ki ışık kırmızıya döndü ve yanıp sönmeye başladı bugün gelip kabloların ucunu degistirdiler ve kullanmaya başladım ancak 3 saat sonra tekrar Los ışığı yanıp söndü bunun sebebi ne olabilir 3 saat internetim var 21 saat yok bu nasıl oluyor ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Kürşat Kütükçü @Mehmet Yılmaz
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,398
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
67,916
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Fiziksel bir arıza harici olmaması lazım bunun. Sana sahadan gelen kablolarda ya da bina içindekinde minik bir kopukluk olabilir.
 

Kürşat K.T.K

80+ Titanium
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
21,546
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,190
Yaş
27
Konum
İstanbul / Esenler
İsim
Kürşat
İlgilendiği Kategoriler
Elektrik elektronik sistemleri - Bilgisayar Sistemleri - İnternet Hizmetleri Teknik Destek - Teknolojiye dair her şey
Instagram
kursat.kutukcu
Facebook
kursat.kutukcu.1
Mehmet kardeşimin de dediği gibi fiziksel bir sorun olma ihtimali yüksek. Bağlantılar da bir sorun olabilir. Ufak bir ihtimal ama şunu dener misin ? Modeme gelen adaptör kablosu ile ont ye gelen adaptör kablolarını değiştirip dene birde.
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
7,983
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,669
Konum
İnstada Post paylaşıyor
İsim
ArtiAnius
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji Haberleri
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Mehmet kardeşimin de dediği gibi fiziksel bir sorun olma ihtimali yüksek. Bağlantılar da bir sorun olabilir. Ufak bir ihtimal ama şunu dener misin ? Modeme gelen adaptör kablosu ile ont ye gelen adaptör kablolarını değiştirip dene birde.
tamamdır hocam deniyim
Fiziksel bir arıza harici olmaması lazım bunun. Sana sahadan gelen kablolarda ya da bina içindekinde minik bir kopukluk olabilir.
hocam bu cihazı nasıl konumlandırmam gerekiyor kuruluma gelen arkadaşa salona koymak istiyorum dediğim halde gidip evin ortasına koydu ve kablo yukarıdan aşağı iniyor sonra geri yukarı çıkıyor bu yüzden de hasar alıyor olabilir düşüncesindeyim nasıl değiştirebiliriz bunu ?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,398
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
67,916
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
tamamdır hocam deniyim

hocam bu cihazı nasıl konumlandırmam gerekiyor kuruluma gelen arkadaşa salona koymak istiyorum dediğim halde gidip evin ortasına koydu ve kablo yukarıdan aşağı iniyor sonra geri yukarı çıkıyor bu yüzden de hasar alıyor olabilir düşüncesindeyim nasıl değiştirebiliriz bunu ?
Bizim bina 25 yıllık falan. Eski DSL kablosunu kılavuz olarak kullandılar. Biz cihazı duvara sabitledik.
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
7,983
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,669
Konum
İnstada Post paylaşıyor
İsim
ArtiAnius
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji Haberleri
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bizim bina 25 yıllık falan. Eski DSL kablosunu kılavuz olarak kullandılar. Biz cihazı duvara sabitledik.
hocam sorunu düzelttiler az önce pon cihazına takılan uç farklı takılmış olması gerekenden bu yüzden de bir anda ısıdan genleşmiş ucu atmış sinyal komple gitmiş bu yüzden. gelen saha ekibi üyesi aşırı ilgiliydi ama bu ay son ayıymış maaşlar 19k diye 10 yıllık ustaya verilen maaşdan ayrılcağını söyledi böylelerinin işten ayrılması kötü bir şey :(
Mehmet kardeşimin de dediği gibi fiziksel bir sorun olma ihtimali yüksek. Bağlantılar da bir sorun olabilir. Ufak bir ihtimal ama şunu dener misin ? Modeme gelen adaptör kablosu ile ont ye gelen adaptör kablolarını değiştirip dene birde.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,398
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
67,916
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
hocam sorunu düzelttiler az önce pon cihazına takılan uç farklı takılmış olması gerekenden bu yüzden de bir anda ısıdan genleşmiş ucu atmış sinyal komple gitmiş bu yüzden. gelen saha ekibi üyesi aşırı ilgiliydi ama bu ay son ayıymış maaşlar 19k diye 10 yıllık ustaya verilen maaşdan ayrılcağını söyledi böylelerinin işten ayrılması kötü bir şey :(
Saha ekipleri öyle ya. Tabiri caizse amelelik yaptırıyorlar
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,398
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
67,916
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
7,983
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,669
Konum
İnstada Post paylaşıyor
İsim
ArtiAnius
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji Haberleri
Bunlar yine kurulum ekibinden falan. Dış saha ekipleri var kar kış geziyorlar.
adam diyor ki sabah kurulumu yapılmış eve akşam ben düzeltmeye gidiyorum yetkililere diyorum kim yaptıysa kurulumu onu gönderin diyorum adam onu da kabul etmiyor diyor zam mı gördüm 5 şubatta diyor hemen 9 usta ayrıldık işten dedi bu ay son günleriymiş
 
Top Bottom