Fifa 2022 Vs Pes 2021

Beyler önceden pes oyuncusuydum pes 2013 te felan böyle çalım olur saçma sapan ara pasları olmazdı alakasız yerlere gitmezdi top yani. Geçen kafede pes 2020 oynadım oynayamadım ne çalım oluyor ne paslar düzgün tuhaf geldi bana. Fifa da hiç oynamadım sizce fifa daha mı rahat oynaması. Hangisini satın almalıyım_
8 yıl Pes oynadıktan sonra Fifa geçtim ve emin olun çok daha zevkli.
 
13 liraya pes21 almıştım mis gibi, oyunda hatalar elbet var fakat 13 liraya değiyor. Fifa gibi oyunlara her sene 400 lira vermek bence enayilik.
 
Pes artık bitmiştir, artık fifanın bir rakibi yoktur piyasanın sahibidir.
 
Geri
Top