- Katılım
- 21 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 11,848
- En İyi Cevap
- 5
- Reaksiyon skoru
- 20,747
Fifa 22
Pes 2017 sonrası =
Pes 2017 sonrası =
8 yıl Pes oynadıktan sonra Fifa geçtim ve emin olun çok daha zevkli.Beyler önceden pes oyuncusuydum pes 2013 te felan böyle çalım olur saçma sapan ara pasları olmazdı alakasız yerlere gitmezdi top yani. Geçen kafede pes 2020 oynadım oynayamadım ne çalım oluyor ne paslar düzgün tuhaf geldi bana. Fifa da hiç oynamadım sizce fifa daha mı rahat oynaması. Hangisini satın almalıyım_