Arkadaşlar sistemim yüksekte bile kaldirabilcek düzeyde 4300ge 16gb ram var başta kasmiyodu şimdi kasmaya başladı ne yapabilirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Arkadaşlar sistemim yüksekte bile kaldirabilcek düzeyde 4300ge 16gb ram var başta kasmiyodu şimdi kasmaya başladı ne yapabili
Ortada oynuyorum bu aradaArkadaşlar sistemim yüksekte bile kaldirabilcek düzeyde 4300ge 16gb ram var başta kasmiyodu şimdi kasmaya başladı ne yapabilirim