Neler Yeni

Gaming.gen Ayıplı ürün ve teknik servis ilgisizliği

mito26

80+
Katılım
24 Şubat 2021
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Mithat Can
Merhabalar arkadaşlar yakın zamanda gaming.gen üzerinden hazır sistem aldım Mantis 6700XT olarak adlandırılan sistemdi, ancak ürünle birlikte gelen ekran kartında fiziksel hasar mevcuttu ve bende ürünün fotoğraflarını kendilerine yolladım, fotoğrafları attıktan sonra ürünün kendilerine yollanmasını istediler ve bende gönderim sağladım geçen hafta pazartesi ürünü yolladım, bugün saatler sonunda ulaşmayı başardım ve ürünün Asus teknik servisinde olduğu bilgisini aldım. Asus Türkiye ile görüştüm ve ürünümün seri numarasını paylaştım kontrol sağlandığında ürünün Asus teknik servisine hiçbir şekilde giriş yapmadığı söylendi, ve gaming.gen ile görüşmem söylendi gaming.gen ile görüştüm bugün içinde çıkış işlemlerinin olduğunu ürünün kuruyede yada dağıtımda olduğunu yada sisteme geç girildiğini söylediler. Ancak benim sorum şu fiziksel hasarı olan ayıplı üründe değişim hakkı mevcut mudur ? Eğer böyle birsey mümkünse değişim hakkımı talep ediyorum. ( Not: Ekran kartı ortadan eğik yapılması mümkün gözükmüyordu zaten değişim olur diye yolladım ) Sözlü olarak değişim talep etmem kabul görür mü ? Konuyla ilgili ne yapmam gerekiyor ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
923,523
Mesajlar
8,440,411
Üyeler
143,668
Son üye
Animesui
Top Bottom