Neler Yeni

GamingGenTr Rezilliği

axel

80+
Katılım
29 Temmuz 2022
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Kerem aksel
20 kere mavi ekran aldın ve hiçbir zaman minidump okutup çözmeye çalışmadın mı? bruh.
Aslında iyi bir firma bence bunlar ne zaman gittiysem ilgi alaka hep vardı senin yaşamış olduğun durum için üzgünüm gerçekten geçmiş olsun demek ki böyle şeyler de oluyor umarım en kısa zamanda çözüme kavuşur
Teknik destekteki arkadaşlar gayet ilgililer o konuda bir problemim yok iyi insanlar fakat sorunu çözememeleri ve paramın yatmaması, sürekli oyalamaları firmanın tabiri caizse rezilliği. Teşekkürler hocam
 

ARDELENO

80+ Bronze
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
1,000
Merhaba arkadaşlar. 2021 aralık ayında pc hocası gg4 sistemini gaminggentr üzerinden satın aldım. Ürün sorunsuz bir şekilde geldi ve kullanmaya başladım taa ki 2 hafta sonra mavi ekran hatası alana kadar. “0” bir ürün alıyorum ve 2 hafta sonra mavi ekran alıyorum. Neyse götürdüm ümraniyedeki şubelerine teknik ekibe teslim ettim. Sözde parça değiştirdiklerini söyleyip bilgisayarı geri verdiler ve kullanmaya devam ettim. 1 gün kullan 2 gün kullan 3. Günü tekrar mavi ekran. Tekrar götürdüm tekrar “parça” değiştirdiklerini söyleyip geri verdiler. Bu süreç bu şekilde devam etti. “0” ürün almama rağmen 2. El bir üründen çok daha fazla sorun çıkartmaya devam ediyordu. Bilgisayarı satın aldığım bu 7 ay içinde 3 kere teknik servise kendim gidip ürünü teslim ettim. Gitmediğim zamanları saymıyorum bile. 7 aylık süreçte 20 kere mavi ekran hatası aldım. 26 haziran 2022 sabahı, bilgisayarda tezimi yazarken bir mavi ekran daha. Artık canıma tak etti ve ertesi gün gidip ürünü teknik servise bırkatım. Artık parça değişimi istemediğimi, ürünü iade etmek istediğimi söyledim. Yasal olarak hakkınız geçti zırvalarından sonra yönetici arkadaşlar sağolsun yönetici arkadaşlar iademi onayladılar. Paramın yatmasını beklerken, parçaların kutularını geri istediklerini söylediler her neyse götürdüm teslim ettim paranız 3 iş günü içerisinde hesabınızda olur dediler. Yaklaşık 20 gündür ben paramın iadesini bekliyorum. Her gün arıyorum ve özür dileriz depodan çıkışı yapıldı mail gelecek size yatacak 3 iş günü içerisinde diyerek oyalıyorlar. 2 haftadır aralıksız arıyorum sürekli aynı şeyleri zırvalıyolar. “0” bir ürünün bu denli sorun çıkartması bir yana, ürünümü teslim alıp paramı da iade etmeleri bir yana. Başımdan geçenler bunlar hala paramı bekliyorum, alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar varsa aklında olsun.
Bende gaming gen tr ile problemler yaşadım. Anladımki telefonla hiçbir sorun çözülmüyor. Mağazaya gidip yetkili birisi ile konuş bence. Yoksa daha çok beklersin iadeyi.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: axel

axel

80+
Katılım
29 Temmuz 2022
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Kerem aksel
Bende gaming gen tr ile problemler yaşadım. Anladımki telefonla hiçbir sorun çözülmüyor. Mağazaya gidip yetkili birisi ile konuş bence. Yoksa daha çok beklersin iadeyi.
Yolun sonu o gibi görünüyor hocam. Mecbur tekirdağdan kalkıp ümraniyeye gitmem gerekecek. Sen problemini halledebildin mi?
 

Kürşat K.T.K

80+ Titanium
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
22,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,639
Yaş
27
Konum
İstanbul / Esenler
İsim
Kürşat
İlgilendiği Kategoriler
Elektrik elektronik sistemleri - Bilgisayar Sistemleri - İnternet Hizmetleri Teknik Destek - Teknolojiye dair her şey
Instagram
kursat.kutukcu
Facebook
kursat.kutukcu.1
Teknik destekteki arkadaşlar gayet ilgililer o konuda bir problemim yok iyi insanlar fakat sorunu çözememeleri ve paramın yatmaması, sürekli oyalamaları firmanın tabiri caizse rezilliği. Teşekkürler hocam
Ayn ayıp olmuş gerçekten
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: axel

Qzer

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,996
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ekrem
Banada sinerji yamuk yaptı. 2 kere ekran kartını yolladım tamir etmeden geri yolladılar
 

Kürşat K.T.K

80+ Titanium
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
22,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,639
Yaş
27
Konum
İstanbul / Esenler
İsim
Kürşat
İlgilendiği Kategoriler
Elektrik elektronik sistemleri - Bilgisayar Sistemleri - İnternet Hizmetleri Teknik Destek - Teknolojiye dair her şey
Instagram
kursat.kutukcu
Facebook
kursat.kutukcu.1
Ya bu gibi firmalar önceden çok duyulmadan tercih edilmeden güzelce ilgi alaka vs oluyor sonra talep arttıkça kullanıcı çoğaldıkça bosluyorlar aslında olmaması gereken bir davranış ama oluyor işte
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: axel
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,040,976
Mesajlar
9,374,073
Üyeler
165,097
Son üye
Ygmr48
Top Bottom