GamingGenTr Rezilliği

axel

80+
Katılım
29 Temmuz 2022
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
6
Merhaba arkadaşlar. 2021 aralık ayında pc hocası gg4 sistemini gaminggentr üzerinden satın aldım. Ürün sorunsuz bir şekilde geldi ve kullanmaya başladım taa ki 2 hafta sonra mavi ekran hatası alana kadar. “0” bir ürün alıyorum ve 2 hafta sonra mavi ekran alıyorum. Neyse götürdüm ümraniyedeki şubelerine teknik ekibe teslim ettim. Sözde parça değiştirdiklerini söyleyip bilgisayarı geri verdiler ve kullanmaya devam ettim. 1 gün kullan 2 gün kullan 3. Günü tekrar mavi ekran. Tekrar götürdüm tekrar “parça” değiştirdiklerini söyleyip geri verdiler. Bu süreç bu şekilde devam etti. “0” ürün almama rağmen 2. El bir üründen çok daha fazla sorun çıkartmaya devam ediyordu. Bilgisayarı satın aldığım bu 7 ay içinde 3 kere teknik servise kendim gidip ürünü teslim ettim. Gitmediğim zamanları saymıyorum bile. 7 aylık süreçte 20 kere mavi ekran hatası aldım. 26 haziran 2022 sabahı, bilgisayarda tezimi yazarken bir mavi ekran daha. Artık canıma tak etti ve ertesi gün gidip ürünü teknik servise bırkatım. Artık parça değişimi istemediğimi, ürünü iade etmek istediğimi söyledim. Yasal olarak hakkınız geçti zırvalarından sonra yönetici arkadaşlar sağolsun yönetici arkadaşlar iademi onayladılar. Paramın yatmasını beklerken, parçaların kutularını geri istediklerini söylediler her neyse götürdüm teslim ettim paranız 3 iş günü içerisinde hesabınızda olur dediler. Yaklaşık 20 gündür ben paramın iadesini bekliyorum. Her gün arıyorum ve özür dileriz depodan çıkışı yapıldı mail gelecek size yatacak 3 iş günü içerisinde diyerek oyalıyorlar. 2 haftadır aralıksız arıyorum sürekli aynı şeyleri zırvalıyolar. “0” bir ürünün bu denli sorun çıkartması bir yana, ürünümü teslim alıp paramı da iade etmeleri bir yana. Başımdan geçenler bunlar hala paramı bekliyorum, alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar varsa aklında olsun.
 
Son zamanlarda iyice bozdu bu firma ya.
 
Bugün pc aldım burdan 6 ağustosta kargoya verilmesini istedim umarım bende sorun çıkmaz
Bundan 1 sene önce ben aldığımda ertesi günden kargolayıp 2 iş günü içinde teslim ettiler. Üstelik her aşamada arayıp bilgi de verdiler. Neden böyle kötü oldular bilemiyorum.
 
Merhaba arkadaşlar. 2021 aralık ayında pc hocası gg4 sistemini gaminggentr üzerinden satın aldım. Ürün sorunsuz bir şekilde geldi ve kullanmaya başladım taa ki 2 hafta sonra mavi ekran hatası alana kadar. “0” bir ürün alıyorum ve 2 hafta sonra mavi ekran alıyorum. Neyse götürdüm ümraniyedeki şubelerine teknik ekibe teslim ettim. Sözde parça değiştirdiklerini söyleyip bilgisayarı geri verdiler ve kullanmaya devam ettim. 1 gün kullan 2 gün kullan 3. Günü tekrar mavi ekran. Tekrar götürdüm tekrar “parça” değiştirdiklerini söyleyip geri verdiler. Bu süreç bu şekilde devam etti. “0” ürün almama rağmen 2. El bir üründen çok daha fazla sorun çıkartmaya devam ediyordu. Bilgisayarı satın aldığım bu 7 ay içinde 3 kere teknik servise kendim gidip ürünü teslim ettim. Gitmediğim zamanları saymıyorum bile. 7 aylık süreçte 20 kere mavi ekran hatası aldım. 26 haziran 2022 sabahı, bilgisayarda tezimi yazarken bir mavi ekran daha. Artık canıma tak etti ve ertesi gün gidip ürünü teknik servise bırkatım. Artık parça değişimi istemediğimi, ürünü iade etmek istediğimi söyledim. Yasal olarak hakkınız geçti zırvalarından sonra yönetici arkadaşlar sağolsun yönetici arkadaşlar iademi onayladılar. Paramın yatmasını beklerken, parçaların kutularını geri istediklerini söylediler her neyse götürdüm teslim ettim paranız 3 iş günü içerisinde hesabınızda olur dediler. Yaklaşık 20 gündür ben paramın iadesini bekliyorum. Her gün arıyorum ve özür dileriz depodan çıkışı yapıldı mail gelecek size yatacak 3 iş günü içerisinde diyerek oyalıyorlar. 2 haftadır aralıksız arıyorum sürekli aynı şeyleri zırvalıyolar. “0” bir ürünün bu denli sorun çıkartması bir yana, ürünümü teslim alıp paramı da iade etmeleri bir yana. Başımdan geçenler bunlar hala paramı bekliyorum, alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar varsa aklında olsun.
Gaming gentr bitmiş artık güven olmaz forumda her gün birisi sorun yaşıyor
 
Mahalle bilgisayarcısından beter oldu bu firma.
 
Aslında iyi bir firma bence bunlar ne zaman gittiysem ilgi alaka hep vardı senin yaşamış olduğun durum için üzgünüm gerçekten geçmiş olsun demek ki böyle şeyler de oluyor umarım en kısa zamanda çözüme kavuşur
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: axel
Hırsızlık olayından sonra toparlanamadilar
Nedir hocam o olay?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

20 kere mavi ekran aldın ve hiçbir zaman minidump okutup çözmeye çalışmadın mı? bruh.
Dostum çok anlamıyorum ne yazık ki bilen arkadaşlar da pek yardımcı olamadı. Whea uncorrectable error diyor sürekli. Teknik ekibe götürdüm dolayısıyla fakat onlar da 3 kere götürmeme rağmen sorunu çözemediler. Dediğin gibi bu şekilde sorunun kaynağını bulup halledebilselerdi hallederlerdi diye düşünmek istiyorum.
 
Nedir hocam o olay?
1659137788880.png
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: axel
Geri
Top