MevsimsizKar
80+
- Katılım
- 9 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 129
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 34
- İsim
- Doğukan Gündoğdu
Öncelikle merhaba. Garaj Online üzerinden birkaç ürün satın aldım. Aldığım ürünlerden bir tanesi BIOSTAR B650MP-E Pro idi. Bu ürün elime ulaştı ekran kartı hariç tamamı sıfır olan ürünlerimin montajını gerçekleştirdim. Montaj sonrası ürün DRAM ışığı yakıp hiçbir şekilde görüntü vermedi. Tüm ürünleri ayrı bir bilgisayar da denedim ve sorunun direkt olarak anakarttan olduğunu anladım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim. Değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler ve ürünümü değişim değil direkt olarak iadesini istedim çünkü o süreci beklemeyip direkt MSI markasının anakartını sipariş verecektim ki öyle de yaptım. Bana Yurtiçi Kargo'suna ait kod verdiler o kod ile şubeye ürünü eksiksiz bir şekilde kargoladım. İşte tam olarak sorun burada başlıyor. Kargo firmasından çalışan eleman ürünü hiçbir şekilde Yurtiçi Kargo poşetine koymadan direkt üzerinden bant geçip arabaya vermiş. Ben o çalışana elektronik ürün olduğunu ve ikinci el olmadığını iade edileceğini kırılabilir etiketini koymalarını istememe rağmen bana tamam deyip ürünü direkt kendi kutusunda bantlamış yollamış.
Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi.
ciddi anlamda krize girdiğim bir andı. Kendisine kargonun araca yüklenmesine kadar başında durmayı geçip isterseniz şubenize kadar araç ile gideyim malum tekme atıyorlar önlerim beyefendi maaşımı da verecek misiniz diye alaylı bir şekilde karşı tarafa konuştum. Ne söylediysem ne dediysem hiçbir şekilde o kargocunun kargo poşetine değil de direkt olarak kutusuna bant vurmasından ötürü ürünüm onaylanmadı. Ve bana onarım görmüş bir ürünü geri yolladılar ekstra olarak da halen tarafıma fatura kesimi yapmadılar N11 de ve Gmail üzerinden bir fatura bana yollanılmadı. İşin özü bu durum sonucunda elimde 2 tane anakart bulunmuş oldu. Hakkımı tüketici haklarında aradım ki eminim bu sürecin onaylanması 2 ayı bulacaktır. Siz siz olun bu firmadan uzak durun Vatan Bilgisayar ofisine gittim ve oradaki çalışan ile görüştüm o kutuya kargocular tekme atıyor veyahut kargoda iken üstüne bir şey koymalarından ötürü ezik büzük hal alıyor bu senin suçun değil kargo firmasının suçudur dediler. Ekstra olarak üründe senin yaptığın bir durum yoksa üretici tarafından kutu isteyip onun üzerine yeni bir seri numarası basabildiklerini söylediler. Ben bu bilgileri de aldıktan sonra direkt hakkımı aramaya başladım. Bana ayıplı bir ürün geldi bunu kendileri kabul ettiler ama kutusunda oluşan hasar yüzünden ücretimi iade etmediler sonuç açıklandığında buraya dönüş yapacağım.
Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi.
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)