yemre08
80+
- Katılım
- 26 Eylül 2023
- Mesajlar
- 50
- Reaksiyon skoru
- 19
Arkadaşlar selamlar, yaklaşık 15 gün önce işlemcim arızalandı. Ben de satın aldığım mağaza ile iletişime geçip bana verdikleri anlaşmalı kargo kodu ile ürünü kargoya verdim. Garanti sürecini Destek bilişimin servis takip kısmından sürekli takip ediyordum ve değişimi yapıldı ibaresini görünce kargoya verildiğini anladım. Satın aldığım yer bana garanti süreci boyunca 1 kez bile bilgi vermedi. Koyuncuya gönderdik, hâlâ servis sürecinde gibi aşırı yüzeysel cevaplar veriyorlardı aradığımda. Neyse, şimdi dün sabah bana Aras kargodan mesaj geldi, ürününüz yola çıkmıştır diye. Tabii detayları linkten kontrol ettiğimde kargo alıcı ödemeli. Ya zaten bana ürünün garantide değişiminin yapılıp tekrar mağazaya gitmesi anormal geliyor. Bir de bu mağaza Adana'daymış. Anlaşılan birazcık fazla bir para ödeyeceğim kargoya. Yani demek istediğim, ürünü ben gönderirken anlaşma kodu var da neden onlar gönderdiğinde para ödüyorum? Bu çok saçma değil mi?
Son düzenleme: