Garantiye yolladığım mouseye iade/değişim verildi

thebizzon

80+
Katılım
16 Kasım 2021
Mesajlar
170
Reaksiyon skoru
56
Hepsiburada üzerinden bu mouseyi HEPSİBURADA satıcısından 28 martta 1835 TL ye aldım.Mouseyi garantiye yolladım PENTA'ya.Bugün mesaj geldi iade/değişim verildi diye daha öncede asus klavyemi yollamıştım oda HEPSİBURADA satıcısıydı ama o klavye stokta vardı sıfırını yolladı hepsiburada.Beni tedirgin eden sorun şudurki bu ürünün HEPSİBURADA stoğu yok büyük ihtimal para iadesi denilecek.Ama fiyat malum neredeyse 2 katı arttı bana 1835 TL yatacak o kesin.Bende bunu istemiyorum.Böyle bir itiraz hakkım varmı acaba onu sormak istiyorum.Ben muadil mouse almak istesem en az 2000 TL daha koymam gerekecek neredeyse mağdur olmuş olacağım ne yapmalıyım sizce
 
Hepsiburada üzerinden bu mouseyi HEPSİBURADA satıcısından 28 martta 1835 TL ye aldım.Mouseyi garantiye yolladım PENTA'ya.Bugün mesaj geldi iade/değişim verildi diye daha öncede asus klavyemi yollamıştım oda HEPSİBURADA satıcısıydı ama o klavye stokta vardı sıfırını yolladı hepsiburada.Beni tedirgin eden sorun şudurki bu ürünün HEPSİBURADA stoğu yok büyük ihtimal para iadesi denilecek.Ama fiyat malum neredeyse 2 katı arttı bana 1835 TL yatacak o kesin.Bende bunu istemiyorum.Böyle bir itiraz hakkım varmı acaba onu sormak istiyorum.Ben muadil mouse almak istesem en az 2000 TL daha koymam gerekecek neredeyse mağdur olmuş olacağım ne yapmalıyım sizce
muadilini istiyorum de
 
Hocam hakkınızı alırsınız da çok uğraşmanız lazım. THH ile fln
 
Hepsiburada üzerinden bu mouseyi HEPSİBURADA satıcısından 28 martta 1835 TL ye aldım.Mouseyi garantiye yolladım PENTA'ya.Bugün mesaj geldi iade/değişim verildi diye daha öncede asus klavyemi yollamıştım oda HEPSİBURADA satıcısıydı ama o klavye stokta vardı sıfırını yolladı hepsiburada.Beni tedirgin eden sorun şudurki bu ürünün HEPSİBURADA stoğu yok büyük ihtimal para iadesi denilecek.Ama fiyat malum neredeyse 2 katı arttı bana 1835 TL yatacak o kesin.Bende bunu istemiyorum.Böyle bir itiraz hakkım varmı acaba onu sormak istiyorum.Ben muadil mouse almak istesem en az 2000 TL daha koymam gerekecek neredeyse mağdur olmuş olacağım ne yapmalıyım sizce
Bu olayın bir benzerini bir tanıdığım bir kaç sene önce yaşadı. O indirimden ekran kartı almıştı, satıcı hepsiburadaydı. Kart zamanla sorun çıkarmaya başladı. Servise gönderdiğinde PCI-e slotunun fabrika çıkışlı hatalı olduğunu öğrendi. Hepsiburada para iadesi yapacağız dedi. Tabii o zaman ki mining furyası ve chipset krizi yüzünden ekran kartı çoktan aldığı fiyatın 2 katına çıkmıştı. O yüzden para iadesi istemiyordu. Ekran kartının değiştirilmesini istiyordu. Davayı THH ye taşıdı uzun sürdü, çok uğraştı ama kazanamadı. Yine de sen böyle bir durumla karşılaşırsan dene derim. Denemekten zarar gelmez.
 
Hepsiburada hakkında konum vardı benzer durumu yaşadım süreç 1-1.5 ay sürdü aynı markanin bir üst modelini alarak olayi kapadık
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Para iadesi seçeneği sunarlar ise kabul etmek zorunda değilsiniz işi zora sokarlar ise Şikayetvar a yazın biraz daha hızlanıyor işlemler
 
Hepsiburada hakkında konum vardı benzer durumu yaşadım süreç 1-1.5 ay sürdü aynı markanin bir üst modelini alarak olayi kapadık
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Para iadesi seçeneği sunarlar ise kabul etmek zorunda değilsiniz işi zora sokarlar ise Şikayetvar a yazın biraz daha hızlanıyor işlemler
sorun yok hocam muhtemelen öyle yapıcaklar eğer yaparlarsa uğraşmaya hazırımda nereye başvurucam nasıl adımlar izlicem yardımcı olurmusun?Şuanki durumu söyleyeyim sana bugün PENTA dan mesaj geldi satıcı firmaya iade/değişim talebi açabilirsiniz dedi
 
Vallahi ben şikayetvar a yazdıktan sonra müşteri hizmetlerinin bir üstü bizimle iletişime geçti o yardımcı oldu onun dışında kimse ile muhattap olmadık. İletişime geçen temsilci ile hangi modelleri istediğimizi sordu ve istediklerinizi sepete ekleyin ben daha yetkili birime iletecegim dedi verdikleri cevabida Hepsiburada uygulaması üzerinden aldık. Hatalı ürünümun para iadesi + olarak bir üst modelde kullanmak için bir indirim çeki verdiler.
 
Vallahi ben şikayetvar a yazdıktan sonra müşteri hizmetlerinin bir üstü bizimle iletişime geçti o yardımcı oldu onun dışında kimse ile muhattap olmadık. İletişime geçen temsilci ile hangi modelleri istediğimizi sordu ve istediklerinizi sepete ekleyin ben daha yetkili birime iletecegim dedi verdikleri cevabida Hepsiburada uygulaması üzerinden aldık. Hatalı ürünümun para iadesi + olarak bir üst modelde kullanmak için bir indirim çeki verdiler.
konunun linkini atabilirmisin rica etsem
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,905
Mesajlar
10,481,336
Üyeler
184,699
Son üye
potita31
Geri
Top