Neler Yeni

Gencergaming'den Aldığım Ürünle İlgili Sorunlar müdürden engel yedim

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Son düzenleme:

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
3,290
maalesef bulamam bulsam bile sistem olucağını tahmin etmiyorum sistemden olsa diğerlerinin üretim hatalı olduğunu kabul etmezdi asus
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam süreç çok fazla uzamaz mı
Bu bir suç ve dava açarsan tazminat falan öderler ama dava uzun sürebilir.
 

Phoenixxx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
1,373
Dahası  
Reaksiyon skoru
602
İsim
Erdem çay
maalesef bulamam bulsam bile sistem olucağını tahmin etmiyorum sistemden olsa diğerlerinin üretim hatalı olduğunu kabul etmezdi asus
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam süreç çok fazla uzamaz mı
Siz bilirsiniz hocam ben en kestirme ve garanti yolu söyledim. Thh ye de gitseniz işin sonunda yeni kartta alsanız tekrar aynı sorunu yaşamanız çok olası.

Ben olsam, bölgeme en yakın ikinci el kart satan birini bulup cüzi bir ücret verip gelip beraber kasada test ederdim. Bu süreçler parasal olmaktan çok psikolojik olarak insanı çok yoruyor. Aklıma gelen en kısa yol bu hala 3 kez arızalı kart gelmesini aklım almıyor
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Siz bilirsiniz hocam ben en kestirme ve garanti yolu söyledim. Thh ye de gitseniz işin sonunda yeni kartta alsanız tekrar aynı sorunu yaşamanız çok olası.

Ben olsam, bölgeme en yakın ikinci el kart satan birini bulup cüzi bir ücret verip gelip beraber kasada test ederdim. Bu süreçler parasal olmaktan çok psikolojik olarak insanı çok yoruyor. Aklıma gelen en kısa yol bu hala 3 kez arızalı kart gelmesini aklım almıyor
hocam psikolojik olaraktan cidden çok fazla yordu bi ara depresyona girdim bile diyebilirim satma fikri aklıma geldi 24 bine aldım 21 bine teklif geldi reddetmiştim ama bu süreçin daha uzumasını istemediğim için kabul etmeyi düşünüyorum sizce ne yapiğim
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,884
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,272
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Asus ekran kartlarına TR'de 3 sene garanti veriyor. Konuştuğun müşteri temsilcisi de pek olaya hakim değil :D Bu bir kenara sistemlerinde çıkan tarih doğrudur 3 sene garantili ürün 1 senesi dolmuş demek ki sana ellerinde kalan bir ürünü verdiler. 3. kez kart göndermişler, aslında yardımcı olmuşlar ama 3 kere ekran kartı gönderilmiş problem olmuş demekki kart göndererek çözülemeyecek sorun old belli komple sistemi alıp kontrol sağlamaları lazım. Satıcı konumundan bakarsak satıcı senin konumundan bakarsak müşteri haklı. 3. bir taraf bir hakem lazım yani hakem heyetine başvuracaksın ya da konuşup olayı aranızda halledeceksiniz.
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Asus ekran kartlarına TR'de 3 sene garanti veriyor. Konuştuğun müşteri temsilcisi de pek olaya hakim değil :D Bu bir kenara sistemlerinde çıkan tarih doğrudur 3 sene garantili ürün 1 senesi dolmuş demek ki sana ellerinde kalan bir ürünü verdiler. 3. kez kart göndermişler, aslında yardımcı olmuşlar ama 3 kere ekran kartı gönderilmiş problem olmuş demekki kart göndererek çözülemeyecek sorun old belli komple sistemi alıp kontrol sağlamaları lazım. Satıcı konumundan bakarsak satıcı senin konumundan bakarsak müşteri haklı. 3. bir taraf bir hakem lazım yani hakem heyetine başvuracaksın ya da konuşup olayı aranızda halledeceksiniz.
hocam komple sistemi kontrol etmeyi hiç önermediler banada bu seçenek pek mümkün gelmiyo sistemde olsa ekran kartlarını neden hatalı olaraktan kabul etsinler ki hakem heyetine başvurduğumda çok uzar o yüzden bu seçeneği pek düşünmüyorum konuşaraktan halletmeye çalıştım müdürden engel yedim wp hatı 22 kasımdan beri cevap vermiyor bide asusun dediğine göre ürün ilk 6 ayda garantiye giderse değişim tercihi sunulabilir dendi sonrası için sunulmaz dendi şuan garantiye göndersem hatalı olsa bile değişim yapmazlar asus bu sorunu halletmek için son ekran kartı ile gönderilen faturayı gönderin dedi ama bende öyle fatura yoktu ilk aldığımdaki fatura vardı bende müdüre yazdım güncel fatura için engel yedim aslında yardımcı olmuşlar kısmına katılmıyorum hocam asustan gelen doa raporu ile göndermek zorunda değiller mi zaten ve gönderilen bütün ekran kartlarıda aynı sorun ile geldi sizce ne yapmalıyım
 

spitfire

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
677
Dahası  
Reaksiyon skoru
405
İsim
Burak
Senin bilmemen normal de , asus'ta calisan arkadasta da kafa yok herhalde. Distributor garantili satilan urunleri seri numarasindan sorgularsaniz garantisi baslamis gorunur fakat garanti, fatura kesim tarihinden itibaren baslar. Fatura tarihinden itibaren 3 yilsa 3 yil, 2 yilsa 2 yil garantisi vardir.
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,884
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,272
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
hocam komple sistemi kontrol etmeyi hiç önermediler banada bu seçenek pek mümkün gelmiyo sistemde olsa ekran kartlarını neden hatalı olaraktan kabul etsinler ki hakem heyetine başvurduğumda çok uzar o yüzden bu seçeneği pek düşünmüyorum konuşaraktan halletmeye çalıştım müdürden engel yedim wp hatı 22 kasımdan beri cevap vermiyor bide asusun dediğine göre ürün ilk 6 ayda garantiye giderse değişim tercihi sunulabilir dendi sonrası için sunulmaz dendi şuan garantiye göndersem hatalı olsa bile değişim yapmazlar asus bu sorunu halletmek için son ekran kartı ile gönderilen faturayı gönderin dedi ama bende öyle fatura yoktu ilk aldığımdaki fatura vardı bende müdüre yazdım güncel fatura için engel yedim aslında yardımcı olmuşlar kısmına katılmıyorum hocam asustan gelen doa raporu ile göndermek zorunda değiller mi zaten ve gönderilen bütün ekran kartlarıda aynı sorun ile geldi sizce ne yapmalıyım
Canım benim THH'ya başvurup süreci beklemek neden bu kadar zor geliyor anlamadım daha iyi yapabileceğin bir seçeneğin yok şurada bekleyeceğin maks 3 ay genelde 2 aya sonuç çıkıyor. Başka yapabileceğin tek seçenek bir bilgisayarcıya gidip ekran kartı taktırıp aynı sorunu yaşıyor musun görmek sorun yoksa yine yeni kart talebinde bulunursun.
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Canım benim THH'ya başvurup süreci beklemek neden bu kadar zor geliyor anlamadım daha iyi yapabileceğin bir seçeneğin yok şurada bekleyeceğin maks 3 ay genelde 2 aya sonuç çıkıyor. Başka yapabileceğin tek seçenek bir bilgisayarcıya gidip ekran kartı taktırıp aynı sorunu yaşıyor musun görmek sorun yoksa yine yeni kart talebinde bulunursun.
hocam thhye başvurduğum andan itibaren şuanki ekran kartı firmaya gönderilcek demi bu süreçte ekran kartsız kalıcam benim bildiğim bu işlerim bilgisayar üzerinden bu yüzden bu seçeceğe sıcak bakmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

fan rpm leri kaçlarda
1998-2023
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,884
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,272
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
hocam thhye başvurduğum andan itibaren şuanki ekran kartı firmaya gönderilcek demi bu süreçte ekran kartsız kalıcam benim bildiğim bu işlerim bilgisayar üzerinden bu yüzden bu seçeceğe sıcak bakmıyorum
Hayır şuanki kart sende kalacak sen sorununu yazacaksın 3 kere bana ekran kartı yollandı sorunum devam etti en son gelen kart daha önce kullanılmış asus yetkili servisi bunu onayladı diyeceksin en sonda beni engellediler de tamamdır. Talebinde malın yenisi ile değiştirilmesi olabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,041,823
Mesajlar
9,381,383
Üyeler
165,241
Son üye
Seliora
Top Bottom